Ben benieuwd hoe dat gaat. Met mijn dochter (5 jaar) gaat dat goed maar mijn zoontje van 3 jaar is druk en kan niet stil zitten. Maar hij is helemaal fan van Sinterklaas en we gaan naar de nieuwe Sinterklaasfilm (is vroeg ja maar ze praten over niets anders ). Ben heel benieuwd hoe dat gaat lukken, ik probeer het gewoon en anders loop ik wel naar buiten. Wou ik ff zeggen.
3 jaar het ene kind kan dan wel al zo lang stil zitten. Bij mijn zoon toen had ik dat nooit gedaan. Die had dat niet gered. Dochter nu zou ik het heel misschien met 3 proberen. Maar denk eigenlijk ook niet. Ik zou wachten tot die op dvd er zou zijn. Kan je er niet alleen heen met je dochter. Want je wilt je dochter natuurlijk ook niet te leur stellen. Als je weg moet van wegen haar broertje. En je kunt haar daar ook niet echt alleen laten( zou ik niet doen) of vraag of er een goede vriendin of oma opa mee kan. Heb je in elk geval een extra oppas achter de hand. En kan je dochter wel verder kijken. Veel plezier alvast.
Ja ik ga samen met mijn man, dus als het niet gaat ga ik weg en blijft mijn man. Anders zou het idd niet leuk zijn. Ik wil het gewoon eens proberen.
Leuk zeg! Veel plezier! Bij ons is in de herfstvakantie vroege vogel korting, om 10u naar de bios met je kind voor 5,- pp. Ik ga met mijn oudste dochter, die hou ik dan thuis van de vakantie-bso, jongste gaat dan wel naar t Kdv. Even alleen aandacht voor haar. Ik vind t nog net te vroeg voor de sinterklaasfilm dus wil met haar naar Mees Kees gaan.
Ik vind het wel wat vroeg, het is een spannende tijd voor de kinderen die nu wel erg vroeg begint. Ik zou zelf idd naar mees Kees gaan. Hoe is jouw zoontje thuis met films kijken? Ik vind de bios best een duur grapje als jouw man met zoonlief binnen een halfuur al weer buiten staan omdat hij niet kan klijven zitten.
Jeetje valt hier ook al over te zeuren? Ts: als je het wilt proberen en nu al die film wilt zien, heel veel plezier gewenst! Ik hoop dat je jongste het ook volhoudt, andere omgeving, spanning van de film en misschien kan je jongste het dan heel makkelijk volhouden Je moet het toch een keer proberen, voor hetzelfde geld wacht je twee jaar en vind hij het dan ook helemaal niks.
Oh het is niet als kritiek bedoeld hoor! Vind t zelf vroeg en aangezien dochter er helemaal nog niet mee bezig is, gaan we ook niet naar die film. Als ze er zelf om zou vragen dan zou ik ook met haar daarheen gaan hoor
O leuk...ja met mijn dochter(5) zou ik het wel kunnen doen. Onze zoon kan nu nog niet eens 5 minuten naar de tv kijken...dus neeee nog maar even niet, ha ha
Nou, ik zie ze wel jonger hoor (werk in een kleine bios). Als het niet lukt, ga je gewoon even naar buiten. Maar de meeste jonge kinderen zijn vaak ZO onder de indruk, dat ze wel blijven zitten hoor en wat ook scheelt is dat je naar de sinterklaasfilm gaat, kunnen ze tijdens de liedjes even dansen o.i.d. Films voor kleine kinderen zijn altijd rumoerig, dus stil zitten en je mond houden is toch niet nodig. Veel plezier!
Wij hebben het er ook al over gehad om in de herfstvakantie de sinterklaasfilm te gaan bekijken met de kindjes. Hier hebben we ook speciale kindervoorstellingen(minder donker zachter geluid) Met mijn dochter zijn we dit voorjaar voor het eerst naar een "gewone" voorstelling van de sprookjesboom geweest. Na bijna een uur had ze het een beetje gehad en begon ze te lopen door de zaal. Gelukkig waren er toen maar 10 mensen in de zaal.
Thuis kijken ze ook naar de DVD van sinterklaas en ik heb er maar 1, dus afwisseling is welkom haha! Ik wou het alleen vermelden eigenlijk....maar goed. Iedereen zijn mening natuurlijk! Op zich denk ik dat het goed gaat, zo niet dan ga ik. Zo veel geld is het ook weer niet
Nee je kunt het toch gewoon proberen... Misschien kun je als achterwacht iemand bellen als het niet gaat met de kleinste. Dat ze die kunnen ophalen.
Luc was bijna 3 jaar dat ik met hem voor het eerst naar de bios ging naar Cars, en hij heeft adembenemend zitten kijken 90 minuten lang en het prima gedaan.
Het was leuk en het ging goed!! De film duurde ook niet heel lang en er was pauze. De jongste was in het begin wel bang voor het harde geluid, maar later (en een bakje pringles later) vond hij het leuk!
ik ben met mijn 2 meiden naar de bioscoop geweest , toen was de jongste net 4. het stil zitten was geen probleem, maar de hoogte van de stoel was wel een probleem... Ze heeft bijna de hele film op de armleuning gezeten of op mijn schoot. en uiteindelijk vond ze de film nog best eng, ondanks dat het een kinderfilm was
Hadden ze geen stoelverhogers? Bij ons wel, wij zaten helemaal achteraan, laatste rij en hij kon perfect zien door de verhoger. Mijn dochter ook.