We hebben sinds Eva in een ledikantje slaapt toch maar een aerosleep gekocht. Ik weet dat het wiegendood niet kan voorkomen, maar het geeft deze panische moeder toch een rustig gevoel als ze op haar buik slaapt. zonet keek ik even om het hoekje en zag haar op de buik liggen met haar gezichtje recht naar beneden. Kan dit gewenning worden omdat ze zo kan ademen? Straks gaat ze bij de oppas ook zo slapen en die hebben geen aerosleep..
Oei, dat weet ik niet. Wij hebben ook een aerosleep. Toen onze dochter veel op haar buik sliep had ze wel altijd haar hoofd opzij liggen. Ze kiezen toch de fijnste houding, dus zoals ze thuis ligt zal ze waarschijnlijk bij de oppas ook gaan liggen.
Dat is inderdaad een hele goeie! is het niet mogelijk om de aerosleep mee te nemen? is eigenlijk maar een klein matje
Mijn go heeft speciaal voor de kleintjes zo'n alarmding gekocht voor het matras, inderdaad ook omdat kleintjes graag op hun buik lagen. Je kan de aerosleep meenemen of misschien een aanschaffen voor bij haar? Of de kosten delen?
Ik heb ook een aerosleep bij de kinderopvang liggen. Als je het veiliger vindt voor thuis is het ook veiliger bij de oppas toch.
Maegan lag ook wel eens met haar gezichtje in het matras met aerosleep. Ik ging dan wel altijd na haar toe en draaide haar hoofdje bij, na een tijdje gebeurde het helemaal niet meer. En nu slaapt ze nog steeds heerlijk op haar buik en soms op haar zij
Tara ligt ook altijd op haar buik en ik neem de aerosleep overal mee naartoe als ze ergens gaat slapen.
Dat is een hele goede onze dochter ligt ook weleens recht met haar gezicht in het matras, heel vreemd! Ik vraag me af of ze echt goed kunnen doorademen? Want ik draai haar altijd toch maar weer terug namelijk.
Ja heel goed! ik heb het zelf getest met aerosleep. echt super spul. Haar lekker laten liggen hoe ze wil liggen
Ja ze kunnen zeker goed ademen erdoor! Ze krijgen er alleen wel een aerosleephoofd van Ik vraag me alleen af of ze zonder aerosleep dus wel hun hoofd bijdraaien om te ademen. Maar ik ga er toch maar eentje bijkopen dan. Ze zijn alleen zo duur ff op m.p kijken.
Onze aerosleep moet nog een jaartje meegaan, anders kon je die hebben Hier bewust tutje gegeven toen ze heel klein waren omdat dit de ademhalingsspieren versterkt. Vooral de neusademhaling dan. En als ze met een tutje slapen, draaien ze zelden hun hoofdje helemaal in de matras. Zoonlief heeft dit ook verschillende keren gedaan, draaide hem dan om maar voor ik van de kamer was lag hij terug zo. Wij hadden ook zo alarmdingen liggen maar die gaven constant vals alarm dat dat ook maar een vals veiligheidsgevoel gaf. Dochterlief haat het (zachtjes uitgedrukt) om op haar buik te liggen dus daar hebben we dit nooit voorgehad. Terwijl ze als pasgeborene wel heel graag op haar buikje sliep en dan ook nog eens heel vast sliep... Zou het eens met de oppassen bespreken. Als jij je daar beter bij voelt, moet je dat zeker doen. Gewoon je gevoel volgen.