Ik doe graag inspiratie op van de 1e kant vind ik het onzin, want hij zal toch veel slapen en dan ziet niemand zijn kleren, maar het is zijn 1e kerst en ik vind het wel weer heel leuk als hij met leuke nette kleertjes op de foto's staat..
Mocht de kleine man er dan zijn dan wordt dit zijn outfit: Product Detail | H&M NL Niet super bijzonder maar vind het wel erg schattig het is een lekker zacht broekje
Wat ga je daar overheen doen? Is toch koud alleen een rompertje van boven.. Vraag dit omdat wij ook een leuk rompertje hebben (met daarop bretels en vlinderstrikje) maar we kunnen geen geschikt vestje oid vinden voor er overheen. Wij doen Sem deze trui aan (lekker fout) Product Detail | H&M NL Eronder een rood joggingbroekje en kerstsokjes. We hebben ook een kerstmuts voor hem.
Ja gaat sowieso een romper onder en in huis is het vooral in de kraamperiode warm genoeg en ligt hij ook in een wikkeldeken
echt niet fout! Geweldig juist!! Hopelijk hoef ik deze kerst de kleine nog niet te kleden en blijft tie zitten waar het zit..
Ik heb deze jurk gehaald voor mijn dochtertje van 4 maanden hihi en heb nog een roze bolero voor erover.