Wij hebben de MC Mura4 gekocht. Nog niet gebruikt, maar al wel uitgetest Ik vind 'm niet zwaar lopen, maar misschien komt dat nog als baby er in ligt Voor ons was de doorslag vooral de stabiliteit van de wagen. Het meisje bij de BD zei ook tegen ons dat heel veel kinderwagens niet bijzonder geschikt zijn voor "off-road" tripjes. De meeste wielen doen het goed op een harde vloer, maar bijvoorbeeld niet op bosgrond. Aangezien wij wilde plannen hebben met de wagen, leek het ons dan ook verstandig daar goed op te letten. De Maxi-cosi is dan inderdaad een hele goede optie. Stevige wagen en grote banden. Ik vind zelf dat de wagen ook makkelijk om te bouwen is en makkelijk in te vouwen, maar de wagen is niet erg klein na het invouwen. In mijn kofferbak past ie bijvoorbeeld niet (bij mn vriend wel). Nu is dat bij ons geen vereiste, dus dat maakt de keuze gewoon iets makkelijker. Hou daar wel effe rekening mee Al mag je bij de BD ook passen of je wagen in de auto kan. Dat zou ik dan zeker aanraden. Succes met uitkiezen Het blijft je eigen persoonlijke voorkeur.
Ik zou als je het moeilijk vind om te kiezen de wagen nemen waarbij het zitje helemaal plat kan. Vaak kunnen zitjes alleen kantelen en zit je kindje dus altijd in dezelfde hoek. Als ie helemaal plat kan, kan je kindje ook lekker een dutje doen en mag je bovendien het zitje ook vanaf de geboorte gebruiken (mits plat natuurlijk he). Zitje plat was bij ons een van de doorslaggevers
Wij hebben de Joolz Day. Echt een superfijne wagen! Vorige week over de hei gewandeld, ook offroad, en dit ging echt heel goed. Kon alsnog de wagen met één hand duwen. Ik erger me totaal niet aan het handvat, het is dat ik het hier lees. Enige nadeel vind ik de opbergruimte onderin, die had wat groter mogen zijn.
ik heb nog geen kleine dus nog geen ervaring mee. Maar rugleuning kan versteld worden. Zowel naar voren als heel ver naar achter zodat ze kunnen slapen.
Wij zij gegaan voor de mutsy evo urban nomad. Maar ook om meerdere redenen. En hij is fijn met rijden, zwenkt makkelijk alle kanten op (voor ons een must ivm hond). De bak vind ik in vergelijking met vele kinderwagens nog lekker groot. De zitting kan 2 kanten op, ook ideaal. Grote mand onder de kinderwagen. En de wagen is vanuit zichzelf mooi De joolz in deze variant vonden we ook mooi, maar gewoon weg te duur. Wij hebben deze kinderwagen ook gekregen en wilde mijn ouders niet teveel op kosten jagen De igo vind ik ook mooi, maar als ik deze naast de evo zet voelt de evo net wat groter en steviger aan naar mijn idee.
Hier ook heel tevreden over de MC Mura 4, is wel wat zwaar van onderstel, maar dat maakt hem ook juist stevig. Heb nog een zapp ook, om snel de m/c eens op te klikken voor in het kruidvat bijvoorbeeld. De Mura is meer voor dagtochten of langere ritten. De bak is echt de grootste op de markt, dus kunnen ze best lang in! Hier ook in het begin voor snachts gebruikt, naast het bed.
Joolz! Had voor de eerste de joolz day. Prima wagen!! Nu heb ik de Joolz Geo duo, ook een heerlijke wagen. Van het handvat heb ik nog nooit last gehad. Ook nog nooit iemand erover gehoord.
Hier ook de Joolz Day en nog geen moment geïrriteerd aan het handvat. Wat betreft de wielen heb je als accessoire nog all-terrain banden die net zo groot zijn als de achterbanden van de Joolz. Waarschijnlijk super handig voor op het strand of de bossen. Los strandzand loopt niet fijn met de standaard banden met name de voorbanden, maar harder strand geen probleem! Vooral zitje naar je toe kunnen draaien vind ik een pre!
Als ik jou was zou ik in de winkel toch ook even met de bugaboo cameleon gaan rijden, het is echt een super fijne wagen op alle soorten ondergrond. Hij rijd ook super licht. Op het strand kan je hem zelfs op 2 wielen achter je aan trekken. En ik heb even gekeken bij de babypark is hij onder de 1000 euro Bugaboo Cameleon 3 - De iconische kinderwagen | Babypark
Eens!! Wij hebben ook een Bugaboo Cameleon gekocht. Nog geen ervaring mee, maar vind hem wel heel fijn rijden/inklappen etc. En ook erg handig dat je de grote banden voor kan doen voor strand/bos. Wij hebben m op marktplaats gekocht voor 350,- incl maxicosi en voetenzakken en andere accessoires en hij ziet er echt als nieuw uit! (op een paar krasjes op de stang bij de banden na) Misschien kunnen jullie op marktplaats ook is rondkijken? Wij hebben m wel heel goedkoop gevonden toevallig, maar staan er veel voor wat meer op die er ook écht goed uitzien.
Wij hadden eerst een Joolz. Die na een jaar verkocht en een urban jungle buggy genomen voor op het strand en in het bos. Nu sinds kort een bugaboo in huis, over kunnen nemen van vrienden met het oog op de toekomst. Wij vinden allebei de Joolz een veel fijnere wagen dan de bugaboo. Bugaboo is prima maar haalt het voor ons niet bij de joolz. En eigenlijk vinden we het nu een beetje jammer dat we hem toen weg hebben gedaan
Wij hebben vandaag de joolz day earth besteld. Wat een super fijne wagen! Heel licht, rijdt erg licht en makkelijk met in en uitklappen en ziet er toch wel echt heel mooi uit super blij!!
ik was vanmiddag bij babydump en prenatal... en zie door de bomenhet bos niet eens meer. We hoeven gelukkig nog niet eens echt mee bezig te zijn... vind de joolz day earth mooi en bugaboo. maar na 10 keer kijken vind ik alle wagens lelijk hahhahahah
Wij hebben de MC Mura 4 en die is erg goed bevallen. Stevig en robuust, ruime bak. Wij hebben hem tweede hands gekocht en nog geen moment spijt van gehad. Mijn tip aan jou is dan ook: kijk goed in de winkels, zoek er eentje uit, koop hem op marktplaats en koop van het geld dat je overhoudt een goede draagdoek Uiteindelijk hebben we daar nog het meeste gemak van gehad Iemand op p.1 had het over buggy's op het strand en ik moet zeggen dat we wel een beetje moesten gniffelen (niet kwaad bedoeld) met alle zwoegende ouders in het mulle zand en wij hadden alleen een rugzak + de kleine in de draagzak mee. Wat een gemak Een stevige en solide combiwagen + een draagdoek/-zak = het beste van twee werelden
Wij hebben vandaag een kinderwagen besteld.. Mn schoonmoeder wilde ons deze graag cadeau doen dus.. Dat ook maar aangenomen.. Wil zelf nog kijken voor een draagdoek dus dat komt wel goed
Ik vind er weinig echt mooie wagens tussen... MC vonden wij veel te lomp/zwaar/robuust... Bugaboo vind ik echt lelijk + bak zit erg laag.. Kwamen eigenlijk al erg snel bij de joolz uit.. Met verschillende modellen maar de day earth vonden we toch het mooiste