zaterdag krijg ik nieuwe abo en mag ik me dus een nieuwe smartphone uitzoeken. Ben me aan het orienteren maar zie door de bomen het bos niet meer. Dus mijn vraag dus welke smartphone juist wel of niet. gebruik hem hoofdzakelijk voor t werk. Met de app van het werk moet ik oa rapporteren en rapportages lezen en verder beetje socialmedia enz dus roept u maar
Denk dat je het beste eerst even kan nadenken hoe veel geld je per maand uit wil geven aan je abonement. Wellicht vallen er dan al een aantal af en wordt het zoeken makkelijker Ik vind Samsung erg fijn, s4 en s5 zijn prima telefoons. Verder is het heel persoonlijk denk ik. De een zweert bij de ene telefoon en de ander bij een andere telefoon. Welke heb je nu nog?
heb de archos 40 titanium. betaal hele 8 euro per maand voor 275 mb/min/sms. gezien ik de minuten en smsjes niet gebruik loont het zich. zit bij hollandsnieuwe. nee de telefoon is het niet het nieuwste en snelste, maar alles werkt
heb nu nog een samsung maar een kleintje. Zat te denken aan een samsung s4 of s5 maar een huawei lijkt me ook wel wat. dan heb je nog de wereld aan sony's en lg's ze hebben allemaal op papier hun dingen wat me wel aan spreekt qua abo denk ik dat het een 1000 of 2000mb abo wordt
Altijd Samsung fan geweest maar 2 jaar geleden een uitstapje gemaakt naar Sony.. Voor even een goede telefoon maar op een gegeven moment ging de batterij steeds sneller leeg, bleef hij vast hangen, viel uit en was de camera ook niet meer zoals hij hoorde te zijn... Ik vervloekte dat ding echt! En gister dan eindelijk een nieuw abbo afgesloten het is geworden: Samsung Galaxy Alpha en wat een geweldige telefoon is dat! Zit ook een health app op (meet je hartslag, stappen, voeding kan je invullen etc) super scherpe foto's, handig in gebruik. En ik ga dus echt niet meer afwijken van samsung! overigens heeft mijn man deze nu ook. Die had een HTC (ook voorheen altijd samsung) maar vervloekte dat ding ook! Zelfde verhaal als bij de sony. Bij samsung hebben we nooit echt problemen gehad
Overigens krijg je bij de Samsung Galaxy Alpha (is echt de nieuwste) Als je bij vodafone aan abbo hebt een gratis speaker box en vanuit Samsung een gratis samsung Tab
Het is zo persoonlijk. Ik heb helemaal niets met Samsungs. Eentje gehad, echt een rot ding. Toen 2 jaar lang een Sony, echt geweldig. Maar toen mocht ik een nieuwe... Een mooie Sony vond ik toen op dat moment niet voor een betaalbare prijs, toen ben ik overgestapt op een LG G3. Oh, ik hou er zo van. Hij bevalt me zo goed. De camera is erg goed. Verder, hij is super snel, het beeld is zo scherp en allerlei leuke snufjes.
Ik heb de Iphone 5 en mijn man de Samsung S5 (volgens mij) Als ik de opnieuw de keuze mocht maken ging ik voor de samsung s5 mini. want: - Batterij gaat langer mee (onze ervaring hier) - prijs van de samsung is stukken vriendelijker - en hier het grootste voordeel; We hebben een samsung 3d smart tv. Dat houdt dus in dat mijn man de telefoon aan de tv heel makkelijk kan koppelen en zo de tv met de telefoon kan besturen. Soms is dat echt super handig!
Heb een LG 2. Prima toestel, Maar een keer vallen en je scherm ligt aan diggelen. Een kleine beschadiging en je kunt niks meer met je toestel. Duur grapje om hem re laten maken elke keer.
Zelf heb ik nu een paar weken de Samsung S5 en ik ben er heel blij mee. Mijn vorige telefoon (Samsung S2) heb ik 2,5 jaar met veel plezier gebruikt en deze heb ik nu aan m'n vader gegeven. Er is nog niks mis mee. Hiervoor had ik een Iphone. Al snel werkten een paar functies niet meer en was een gedeelte van het scherm onbruikbaar waardoor ik niet meer alle letters etc kon typen. Voor mij dus nooit meer een Iphone.
Samsung galaxy note 3 😃 zo ongelofelijk blij mee! Doe er echt alles mee. Zit voor prive gebruik eigenlijk nooit meer achter een pc. De grootte wen je echt super snel aan. Voor jou zou het grote scherm ook zeer handig zijn voor het rapporteren en de rapportages lezen. Maaruh tjah dat ga je niet redden met 8 euro per maand.... 😜
Ik had een iPhone. Superfijn, maar veel te duur. Ik financier mijn telefoon niet met een abonnement maar wil hem in eens betalen. Omdat mijn iPhone na bijna 3 jaar trouwe dienst op was gaan zoeken. Ik ben uitgekomen bij de LG G3 S. Super telefoon vrij kort op de markt. Ik ben erg tevreden tot nu toe. En je betaalt nirtniet de hoofdprijs. Ik heb maar een heel goedkoop sim only abonnementje, op die manier kost t me nauwelijks iets.
Ik had een samsung s5 mini en liep elke keer vast. Ik blijf toch echt bij apple zitten, ja is duurder, maar de kwaliteit en service is veel beter. Nooit meer voor mij android.
Ik heb de iphone 6plus, heel erg tevreden mee! Maar niet echt budget vriendelijk.. De samsung galaxy s5 vond ik ook heel fijn werken
Ik heb de iPhone 6 plus. Voor mij geen ipone meer, ik stap terug op Samsung! Hiervoor galaxys gehad, nooit geen probs mee. Mn iPhone hangt heel vaak vast, m'n geheugen is nu al vol, valt vanuit het niets uit en ik moet hem vaker uitzetten omdat wifi wegvalt en hij dan op geen enkele mogelijke manier weer terug verbinding kan vinden.
bedankt dames. Ik heb besloten dat ik in elk geval weer voor een samsung ga nu alleen nog kiezen tussen de s4 s5 en alpha. Die vallen in mijn bundelbuget of een niet te grote bij betaling. Maar daar laat ik me nog even in de winkel over adviseren.