Hij kreeg het geld wel terug hoor van het taxibedrijf, maar inderdaad, ik stond ook met mijn oren te klapperen toen hij de volgende dag vertelde dat hij er die middag ervoor zelf 1 had gekocht.
ppfff... Idd blijven bellen, mailen naar de gemeente en het taxibedrijf! Je doet 't voor je dochter, dus zet 'm op!
Dan heb je gelukkig wel een verantwoordelijke chauffeur. Hier ook gehad dat er 's middags van chauffeur is gewisseld en die had geen stoeltje in de bus, maar is toch gaan rijden met de kinderen. Gelukkig is alles goed gegaan. Misschien kun je je aanmelden bij de fb groep: ouders van een kind met leerlingenvervoer. Wellicht zijn daar nog tips. Hier verder gelukkig geen problemen. Ik regel alles met de chauffeuse en het taxibedrijf verder geen contact mee. Toch spaar ik voor een eigen autootje, zodat ik mijn zoon zelf kan halen en brengen.
Mwah, verantwoordelijk....het is dat ik de eerste keer dat er geen zitje in zat duidelijk maakte dat ze zo niet mee zou gaan, anders was hij gewoon met haar gaan rijden. Het jongetje wat altijd naast haar zit zat die keer ook zonder verhoger... De vervangende chauffeur was overigens wel gelijk heel stellig dat hij haar zo niet wilde vervoeren. Ze hadden hem niet ingelicht over het feit dat zij nog op een verhoger met rugleuning moet. Ik ben helaas helemaal niet in de gelegenheid om haar zelf te brengen, ook niet als ik een eigen auto zou hebben. Ik kom dan te laat op mijn werk en bovendien moet mijn zoontje volgend jaar ook naar school en dan kom ik weer in de knel met zijn schooltijden. Ja, van die FB-pagina ben ik lid inderdaad.
Ik las laatst over een landelijk meldpunt waar klachten verzameld worden over leerlingen taxivervoer . Ik ga even voor je zoeken.
het niet reageren is inderdaad waardeloos . hier in de familie met leerlingenvervoer ook een nare situatie gehad, die gelukkig door het feit dat de GPS in de bus het kon bewijzen wel goed is uitgepakt Maar dat ging niet om zoiets relatief 'onschuldigs' als het niet bij zich hebben van een verhoger Maar het niet terugkoppelen van de officiële klacht was toen ook een issue tot de politie er uit eindelijk is bijgehaald wegens de aangifte die gedaan kon worden. Ook onze beneden buren hebben een zoontje die met taxi naar school moet en die waren 2 maanden geleden overal in paniek aan het aanbellen of wij hun zoontje hadden gezien, blijkt de taxi het kind gewoon vergeten te zijn omdat het zo klein was en achterin neergezet was :O
Ik zou ze nog 1x een kans geven en hierin aangeven dat je ze anders zult noemen op twitter of fb of iets dergelijks. Reageren ze niet, dan hup op internet! Ik hoop dat je snel resultaat hebt!
Oh wat vervelend zeg Gewoon blijven aandringen! HIer is het juist anders.. De Gemeente doet moeilijk en laat niks van zich horen en het taxibedrijf is juist heel begaan (maar ja die mogen niks zonder toestemming van de gemeente) maar ja dat gaat over een ander iets..
Daar heb ik serieus over nagedacht, maar wat schiet ik daar mee op? Ik wil dat ze reageren en mij serieus nemen omdat ze hart hebben voor de kinderen die ze vervoeren, omdat ze trots zijn op hun werk, omdat ze zichzelf als respectabel bedrijf zien, dat de grote verantwoordelijkheid van het vervoeren van kinderen met een beperking aan kan en serieus neemt. Niet alleen omdat ze bang zijn voor slechte reclame.
HA! Nee, da's waar. Ik ben benieuwd of ik nu op mijn furieuze e-mail (waarin ik woorden als "schofterigheid", "aanfluiting" en "belachelijk gedrag" heb gebruikt) wel een reactie krijg .
Nou, de wonderen zijn ook de wereld nog niet uit blijkbaar... Ik heb een mail terug gehad. Beetje jammer dat ik eerst verbaal moet ontploffen alvorens er gereageerd wordt.
Mwah, nee niet echt. Hij geeft aan dat hij mij op 6 november "al" gemaild heeft. Ik had de klacht 10 okt ingediend, 6 november is al nadat ik het bij de gemeente heb neergelegd, dus niet echt een termijn waar je trots op kan zijn volgens mij. Bovendien heb ik deze mail niet gezien en stuurt hij ook geen enkel bewijs van het daadwerkelijk verzenden van die mail mee. Verder heeft de gemeente in de afgelopen week al meerdere malen verzocht contact met mij op te nemen en dat gebeurt gewoon niet. Ik mailde hem dat ik het nogal jammer vind dat ik blijkbaar eerst een hele pissige mail moet sturen voordat er de moeite wordt genomen om contact met mij op te nemen. Hij neemt er aanstoot aan dat ik alle dingen die voor het stoeltjesincident met de vervangende chauffeur hebben plaatsgevonden ook aan de gemeente heb gemaild. Ik heb hem maar even uitgelegd dat ik dat heb gedaan om duidelijk te maken hoe slecht de communicatie is. Verder is hij vooral druk met het uithangen van de geslagen hond en lees ik een heleboel kulredenen waarom dingen zijn voorgevallen. Bijv. dat ze toen de vervangende chauffeur kwam en deze geen zitje bij zich had dat bewust was gedaan, omdat de chauffeur nog later was geweest als hij eerst zitjes had moeten ophalen en dat hij de chauffeur gezegd heeft aan de ouders te vragen een zitje mee te geven... Daarop heb ik dan maar weer gereageerd dat het wellicht handig is om zoiets ook aan de ouders te communiceren (zie je, daar heb je het weer, het totale gebrek aan goede communicatie), omdat ik zoiets natuurlijk niet kan ruiken en ik bovendien normaal gesproken helemaal geen auto en dus geen autostoeltjes tot mijn beschikking heb omdat mijn man die altijd meeneemt en hij al om 07.00 uur van huis vertrekt en mijn dochter dan dus helemaal niet naar school had gekund. Bovendien zegt hij mijn mail ongepast te vinden (oké, ik geef toe, ik heb wel eens nettere mails gestuurd, dit heb ik ook aan hem gemaild) en is zijn versie van bepaalde voorvallen toch behoorlijk gematigder dan mijn versie. Ook dit heb ik hem gemaild, met ook de opmerking erbij dat hij het toch met mij eens moet zijn dat het voornamelijk ongepast is om iemand weken op een antwoord te laten wachten. Als laatste vraagt hij wat ze dán moeten doen om mij tevreden te stellen, want blijkbaar is niks goed genoeg. Hij zegt "Wij hebben contact gehad per mail, per telefoon, u heeft mijn nummer u kunt me dus altijd bellen en toch is het voor u zonder tevredenheid." Serieus hè! Het feit dát je contact met iemand kunt krijgen (als je dat al kan krijgen, want dat is ook vaak zeker niet het geval) zegt toch niks over de daadwerkelijke kwaliteit van het communiceren. Ik heb hem dus ook maar gemaild dat het heel eenvoudig is, wat ik wil. Ik wil gewoon dat er goed en voldoende gecommuniceerd wordt, op alle mogelijke vlakken.