Het leed dat loslaten heet ;)...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sallie, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gister ben ik met zoontje bij de peuterspeelzaal gaan kijken. Wij wonen in een stad, maar ben bij een dorp verderop geweest. Daar is een kleinschalig peuterspeelzaaltje, in de speelzaal van de school. 7 kindjes op de vrijdagochtend, heel kalm en gezellig. Iedere week helpt er naast de vaste leidster een moeder.

Zoontje vond het heel erg leuk! Was meteen aan het spelen en wat kletsen tegen de juf . Ik kreeg informatie mee en heb een kopje thee gedronken, helemaal leuk. De juf zei dat hij volgende week al wel mag komen, en een beetje overdonderd heb ik ja gezegd.

En dan nu het probleem. :D, het zit me niet lekker! Ik bedenk voor mezelf allemaal smoezen waarom het vooral beter nog niet kan, en dat hij nog wel erg jong is enz. En nu heb ik jullie ervaringen nodig ;). Moet ik naar mijn gevoel luisteren, rustig een datum wat verder weg plannen en er naartoe leven, of is dit nu het welbekende loslaten. en zal ik dit gevoel houden tot het naar de peuterspeelzaal gaan gewend is?!

En dit allemaal terwijl ik zelf juf ben, normaal o zo nuchter, maar nu.... :)

Help! ;)

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik kreeg met 2jr2mnd een belletje ze mag volgende komen. Ik moet wel zeggen dat ik er ook echt wel moeilijk mee had en even moest slikken.
    Maar ging gelijk super, de eerste keer mocht ik mee en de tweede keer voor de eerste keer afscheid. Ik had meer moeite mee dan m'n dochter. Wat haar betreft mocht ik gelijk wel weer weggaan.

Ook gelijk spelen en geheel op haar gemak :) komt goed joh!

3. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Een soortgelijk gevoel heb ik gehad toen ik mijn zoon naar het kinderdag verblijf bracht. Twee uurtjes wennen. Ik zat thuis met een blok in mijn maag. Mijn zoontje vindt het super leuk om met anderen te spelen. :D
    Het wordt steeds iets minder heftig (voor mama) ;)

Succes

Groeten Jane

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    E. Is 2 weken geledrn voor het eerst gegaan.. wat had ik een brok in mijn keel.. en E. Zwaaide me gewoon uitm. Doeiii mammiee ;)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier gaan ze vanaf 2.5 en daar heb ik me ook op ingesteld. Eerder zou ik dus in mijn hoofd ook even bij moeten stellen, ik geniet nog zo van hem alle dagen thuis (als ik vrij ben).. Maar denk inderdaad dat dit het loslaten is..

Deel Deze Pagina