Heel langzaamaan word het beter nu. Gelukkig want hij had er zo ontzettend pijn aan. Blijft zielig. Dank je wel dat je het nog vraagt!!
Valt mee hoor. Ik gebruik zon 5-6 luiers op een dag. Wij doen ook aan bzc dus alle poep gaat op het potje. Maar kost je anders niet meer luiers volgens mij.
Ik zweer bij bepanthen, sudocreme gebruik ik niet meer omdat dat kan schrijnen. En de roze doekjes van Natusan, zijn heel vochtig en maken zacht goed schoon.
Ik gebruik bepathen bij rode billen. Meestal wordt het niet erger dan dat. Één keer wel, door antibiotica, maar toen kwam er een schimmel bij en kregen we micozanol zalfje. Dus houdt t even in de gaten, of het geen schimmel is. Want dan kan je smeren wat je wilt, maar dan is gewone zalf en maïzena niet voldoende.
Oridza zalf raadde mijn oma en mijn moeder aan. Wordt hier al generaties gebruikt tegen allerhande kwalen. Kan je per email bestellen bij apotheek jansen in amersfoort dan sturen ze t naar je op. Tube is geloof ik 2.50 dus je valt er ook geen buil aan.