Onze kleine man is nu 19 dagen oud en kan soms ineens vanuit het niets een keiharde huil geven. Hij ligt dan bijv in zijn wiegje of in de draagdoek, gaat ineens keihard krijsen/huilen (schijnbaar zonder reden, tenminste luier is schoon en hij heeft net gegeten) en na een paar van die harde huiltjes valt hij ineens weer in slaap alsof er niets gebeurd is. Zou hij dan eng dromen ofzo?
Onze dame is wat ouder maar die doet dat als ze heel erg moe is. Meestal valt ze na zo'n harde schreeuw in slaap.
Ik herken het van beide kinderen, maar wat het is geen idee. Dromen doen ze volgens mij pas later, maar ja dat zullen we nooit helemaal zeker weten natuurlijk.
Dat kan. Nog even een allerlaatste brul en alle energie er uit voordat ze heerlijk in slaap vallen. Als hij verder goed oogt is het waarschijnlijk een moe-huiltje.
Oh gelukkig, het is dus wel normaal/herkenbaar! Ik ben dan steeds bang dat 'ie ergens pijn heeft, darmkramp bijvoorbeeld. Vandaar dat ik het toch maar even vraag.
Bij pijn zal het niet bij één huiltje blijven, dan kunnen ze echt ontroostbaar huilen. Als jullie mannetje daarna heerlijk ligt te slapen ga ik er vanuit dat het geen pijn is
Mijn zoontje is nu 4 maanden en doet dit nog steeds😂 ook soms midden in t nacht. Sta ik weet naast zn bed en ligt hij gewoon heerlijk te slapen. 😆
Daarom noemden wij de oudste McScreamy! Doe deed dat ook weleens. Lagen we allemaal lekker te slapen en dan ineens een keiharde brul. Zaten man en ik met hartkloppingen rechtop naar hem te kijken en dan smakte hij heel voldaan en sliep gewoon verder. 😑
Mcscreamy' hahaha! Onze kleine deed dit ook. Hij maakte continu geluidjes in zijn slaap. Dan was hij stil en ineens gaf hij een brul. Nou ja, voor zover je het een brul kunt noemen bij een baby van een paar weken. Nu komt het regelmatig voor dat ZL midden in de nacht ligt te huilen. Ik zit rechtop in bed (bij elke kik die hij geeft trouwens en mijn man slaapt gewoon door) Ga ik kijken, ligt hij gewoon te slapen. Beetje jammer...😅
Ah gelukkig zijn wij niet de enige die midden in de nacht met een bonkend hart in t plafond zaten na een vreselijke krijs van onze dochter gevolgd door een angstaanjagende stilte...mevrouw lag hier ook heerlijk te tukken toen we waarschijnlijk lijkwit naast dr wieg stonden.