wat moet jouwn kind hebben voor hij/zij de supermarkt uit gaat?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ruby1987, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Vond het wel leuk om te lezen als het bijv koek of snoep is welke dan

Natuurlijk is de titel niet letterlijk maar je kent het miss wel dat je kind perse iets moet hebben

Mijn zoontje gaat niet de winkel uit voor hij een plakje worst heeft gekregen. We zijn pas in de supermarkt en hij kan het nergens anders meer over hebben

Ben benieuwd

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Haha! Mijn jongste wordt wild als ik bananen koop. Direct na de kassa krijgt hij dus een banaan.
    Oudste heeft nog nooit ergens om gevraagd in de supermarkt.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Een mini winkelwagentje....

Voor de rest helemaal niets. Hij heeft nog nooit ergens om gevraagd in de winkel.

Edit> hij wil ook altijd even achter de kassa staan. Meeste caissières vinden t geen probleem gelukkig.

4. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Niets..., vragen er niet om ;), en ze krijgen ook nooit direct iets in de winkel, ze wachten maar totdat we thuis zijn...

Wel willen ze altijd even in de auto zitten... En heel af en toe krijgen ze een muntje ervoor.

5. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Een zakje of pakje dat lekker 'knispert'.... Hij is nu elf maanden :D

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Oja mn zoontje moet ook altijd in de winkelwagen in het zitje zitten

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Fruit!
    Krentenbollen

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Eigenlijk helemaal niets, ze vragen nooit ergens om, boodschappen doen met de kinderen is ook echt gezellig

Wel weten ze dat ze zo nu en dan een klein snoepje mogen uitZoeken maar dit is absoluut geen vaste prik !

9. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Bananen......ooit gekregen bij de jumbo en ik ben er ook een keer mee begonnen bij AH er een te geven....( zelfsscan...dus die koop ik dan). En nu wilt hij t altijd. Vind ik prima, koop meestal wel bananan

10. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Niets. Maar ze gaat altijd nog even bij het speelgoed en de boekjes kijken als ik bij de kassa sta te wachten.

11. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Niks. Ze wil graag helpen en mag vaak kiezen tussen 2 dingen. Ik heb wel een paar keer gevraagd 'wat zullen we kopen' en dan komt ze met super praktische dingen aan zoals melk.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

In het winkelwagentje zitten. Verder niks, ik geef ze expres nooit iets in de winkel. Als er een stukje kaas ofzo ligt mogen ze dat maar ze eten het lang niet altijd op.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Een boekje, maar dat krijgt ze uiteraard niet iedere week. Verder vraagt ze nergens om.

14. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Aardbeien, Bram is er verslaafd aan.! Hij weet precies wanneer ze op zijn.

15. adi

adi Niet meer actief

Een sneetje stokbrood. Ik koop meestal een gesneden stokbrood en geef ze dan een paar plakjes in de winkel.

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Niets. Ja, ze komt wel eens iets tegen wat ze wil hebben, maar dat krijgt ze meestal niet, omdat het vaak dingen zijn die niet nodig zijn (zoals rond kerst een konijn van iets van 20cm bezaaid met glitters :D ding was iets van 8 euro...dat vind ik te veel voor zo iets, toen hij later afgeprijsd was, had ik hem wel nog voor haar mee willen nemen, maar toen was hij beschadigd... :(). Als ik vraag wat we zullen kopen komt ze vaak met praktische dingen inderdaad. En verder met dingen die we in die periode van het jaar regelmatig kopen, zoals in de zomer ijsjes, met Pasen paaseitjes, met Sinterklaas pepernoten, met kerst kerstkransjes, enz. En als er kaas of worst ligt, dan willen ze allebei wel graag wat, maar dat ligt er lang niet altijd. Verschilt dus erg. ;) En ze willen altijd graag een ballon, maar die blijft daarna vaak ergens slingeren, dus dan vind ik het onzin om iedere keer twee ballonnen mee te nemen. ;)

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Lijkt misschien alsof ze het heel zwaar hebben, maar dat valt wel mee. :D :)

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere

Als er geen worst ligt dan vraagt mn zoontje van 3 altijd om een plakje en 9 van de 10 keer krijgt hij het ook ondanks dat het er niet ligt.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik vind het wel fijn dat het er niet altijd ligt, raken ze er ook niet zo aan gewend dat het drama is als het er eens niet is. :)

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Eierkoeken dag in dag uit ik zou er misselijk van worden maar hun niet en ik moet bijna iedere dag maar de jumbo.😨

Deel Deze Pagina