2 zieken , opruimen , blijft opruimen, aaaaaaaaaaaaaaaaaahh, en jankende kinderen . helpie en nou komt de vakantie nog. Het vermaken van je kinderen in de vakantie , heb ik dat alleen of hebben jullie ook wel eens dat er dagen zijn dat je alles ziet op eens ook voor troep , zo van je blijft op ruimen heeft het nog zin , 5 min erna weer ergens een kleren zooi . Of gaat er eentje in haar kledingkast verkleden , even alles in de war haen moest een thishirt hebben , terwijl je het net hebt opgeruimt nou dat soort dingen aaaaaaaaaaaah..... Ga gelukkig wat leuks doen vanavond anders wordt je regelrecht gek!!! Moest ik even kwijt, lekker is soms dat forum om even je zeg te doen, wat er bij je gebeurt !!!
Gelukkig geen zieken hier, maar verder heel herkenbaar! Je blijft opruimen met kinderen, maar ze mogen me best meehelpen, hoor. Bukken gaat niet zo goed meer, dus dan vraag ik aan ze of ze dit of dat even voor me willen oprapen. Maar ook: zelf borden in de keuken zetten, bakjes van de toetjes, bekers, en ook speelgoed meehelpen opruimen. De rest doe ik zelf wel, maar het blijft een gebed zonder eind. Vooral nu in de vakantie. Tijdens school heb je er iets meer eer van, tot ze thuis komen/uit bed komen dan...
Ik denk dat dat voor de aankomende 18 jaar zeker nog zo zal zijn Als ik hier 1 dag niet op zou ruimen..... nou een vuilnisbelt is er dan niks bij haha. Wat dat betreft is ML ook net een kind
Jmm; pff jij dus ook dat gevoel. Zo fijn om te lezen,. Iets waar ik hier thuis ook tegen aan loop. Ik heb 3 kids en werk daarnaast 5 ochtenden tot 13.00 uur en dan boodschappen, 14.00 uur kids ophalen van school en met sport, spelen wat drinken is het zo 5 uur en tijd voor het eten. S avonds te moe..... Nu dus zwanger, manlief door een ongeval 4 weken al thuis met weinig vooruitgang, opknappen van 3 slaapkamers en tja huishouden eh pffff weet het dus ook even niet meer. Zit nu overspannen thuis maar ben te moe om iets te kunnen verrichten........maar de rommel gaat door, help!