Hier hetzelfde, loop altijd het liefst op blote voeten maar vorig jaar heb ik Rieker sandalen gekocht! En ze zaten echt heerlijk!! + ik vind ze ook echt mooi. Dit jaar dus weer dezelfde gekocht.
Hoe sta je tegenover uggs? Hebben ook sandalen. Ik heb een stel wedges van uggs, en die zitten me toch lekker. Super zacht voetbed! Kan ze de hele dag aan.
Algemene site https://www.ugg.com/nl/dames-sandalen-slippers?gclid=EAIaIQobChMIke7rtZ242gIVypPtCh07KgenEAAYASAAEgLLW_D_BwE&source=eggl_ppc_BE_New%20-%20NBR%3ESandals%20-%20Generic%20-%20BMM Zelf heb ik de hazel. Die verkopen ze niet meer. Heb ze gepast in een winkel en gekocht online
Ik heb meerdere paren leren sandaaltjes van hobbs, lopen echt heerlijk, en het is heel zacht soepel leer, zonder harde of scherpe rondjes.
Ik heb deze... maar dan in het grijs. Zijn van Gabor en lopen als pantoffels. En dat heb ik nooit met zomerschoenen/sandalen.
Jaa! Ik heb deze ook en ook nog in het zwart! Zitten heerlijk. Rest vind ik echt mega lelijk. Teva, Ecco, ik kan het niet aan m’n voeten hebben En verder ipanemas of havianias
Hier ook aardig brede voeten! Met teenslippers valt mijn voet er altijd naast, sommige stukjes zijn ook beetje van soort elastiekachtig materiaal. Ik zou ze gewoon is gaan passen in een winkel, of even online bestellen bij bol.com, kun je ze ook gewoon weer terugsturen als ze niet passen etc.
Wel eens van barefoot sandalen gehoord? Die hebben een dunne, flexibele zool en veel ruimte voor je tenen. Er zijn verschillende merken zoals vivobarefoot, the drifter leather, soft star shoes, xeroshoes, earth runners, zeazoo en vast nog meer die ik nu vergeet. In Arnhem is ook een winkel 'barefoot & more' waar je kunt passen.
Ik vind ze niet smal vallen, ik heb ook aardig brede en grote voeten (ben ook lang) niet heel elegant zeg maar! Ik zag ze eens bij een vriendin en die vertelde dat ze zo lekker liepen en zaten dus gehaald en helemaal eens. Ik krijg er veel complmenten over. Zitten goed!
Ik heb deze van Teva (terra float livia Lux) Ze lopen heerlijk, geen last van de bandjes en ze zitten goed stevig. Ik ben er heel blij mee. En vind ze nog leuk ook.
Ja ik ben er ook heel erg blij mee. Ik vind ze wel duur. Het is dat ik voor mijn verjaardag een bon kreeg anders had ik ze niet gekocht. Maar mijn volgenden worden weer dit model, zelfs zonder cadeaubon
Ik heb even gekeken voor deze Teva’s want ik vind ze super. Kan ze nergens vinden. Waar heb jij ze gekocht?