Het leed dat sandalen heet ;)

Discussion in 'De lounge' started by Blijdorp, Apr 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danip

danip Actief lid

Dec 7, 2015
    311
    206
    43

Ik heb ze al 1,5 jaar. Zou best kunnen dat ze niet meer in het assortiment zijn Ik vind alleen deze kleur in maat 6 https://www.amazon.com/Teva-Womens-Terra-Float-Livia-Sandal/dp/B015YC6PJI?th=1&psc=1

Donkerbruin en zwart zag ik nog wel bij webshops in Nederland. Net als de gekleurde versies.

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Ik zie dat ze nog maat 10 hebben, is volgens mij 42.. maar heb nog nooit besteld via Amazon. Is dat betrouwbaar, ook met retour sturen?

3. danip

danip Actief lid

Dec 7, 2015
    311
    206
    43
    #63 danip, Apr 14, 2018
    Last edited: Apr 14, 2018
    Ik heb nog nooit problemen met Amazon gehad. Ik weet niet hoe het met retouren gaat. Ik vind Teva goed op maat vallen. Je kunt eerst een zelfde model in een andere kleur hier passen en dan bestellen als de maat klopt. Terra float livia zijn meer kleuren van die nog wel beschikbaar zijn hier.

4. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,255
    11,861
    113
    Panama Jack. Die zitten heerlijk.

5. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,255
    11,861
    113
  6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Ik heb zojuist je tip toegepast en hoop dat het werkt want dan heb ik opeens een enorme hoeveelheid zomerschoenen klaar staan!

Blijdorp and Ysabella like this.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ik ga met je mee hopen!

Ik had 5 jaar geleden witte leren sandaaltjes gekocht, ik kon ze maar niet aandoen omdat ik telkens blaren kreeg. Ze hebben 3 zomers in de kast gelegen totdat ik mij bedacht dat ik er natuurlijk blaren pleisters tussen kon plakken. Nu zijn het mijn lievelings sandaaltjes haha. :rolleyes:

Blijdorp likes this.
  8. fruitcoctail

fruitcoctail Niet meer actief

Dit doe ik ook
    En ook aan de achterkant plak ik ze .

9. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ja ik ook. Eerst helemaal uitmeten hoe ik het dan op maat moet knippen, dan krijg ik dat stomme plak stripje er niet af en na veel gevloek en getier loop ik heerlijk blaarloos op al mijn schoenen,sandalen,slippers en pumps. :cool:

fruitcoctail likes this.
  10. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    2,705
    2,384
    113
    Goede tip, moet ik ook maar eens uitproberen. Ik kan niet met blote voeten in dichte schoenen lopen en heb ook wel eens sandaaltjes gehad die aan mijn hakken irriteerden als ik er lang op liep. Dan plakte ik altijd maar een gewone pleister op mijn hak, maar dat is nou ook niet zo elegant. Maar blijft zo’n pleister dan wel goed zitten in de schoen of moet je er regelmatig een nieuwe in plakken?

11. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ik heb in die twee jaar tijd nooit 1 blarenpleister opnieuw hoeven inplakken. Ik heb zelfs sandaaltjes van een vriendin gekregen ( 5 jaar terug) waar zei al blarenpleisters had in geplakt. Die dingen laten dan niet meer los haha. Het is een heel stuk goedkoper, want nu hoef ik niet om de zoveel dagen nieuwe pleisters tussen mijn tenen en op mijn hak te plakken. Zelfs mijn man heeft blarenpleisters in zijn schoenen. :roflmao:

nijn37 and Blijdorp like this.
  12. mamabri

mamabri Niet meer actief

hier ook moeilijke voeten, ik heb meestal hushpuppies of ecco zomers

13. Prj

Prj Niet meer actief

Ik heb zojuist blarenpleister in mijn sneakers geplakt. Ik ben heel benieuwd!

fruitcoctail likes this.
  14. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ik ben benieuwd, straks werkt het bij jou niet.:roflmao:

15. tuc

tuc Niet meer actief

Wat een goeie tip:)

16. Prj

Prj Niet meer actief

Een schoen gaat super de andere nog niet. De pleister rult op...

17. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Heb je een nagelfeil? Misschien moet je de schoen wat stroever maken, Dat zou ik proberen tenminste haha. Of als je zeker weet dat de blarenpleister op de goede plek zit met nagellijm vast maken. Nagellijm is lijm voor alles.:roflmao: Ik heb daar hakken weer mee vast geplakt toen ik op kamers woonde, ik plak daar zelfs stenen beeldjes, die kapot vallen door de katten, weer mee vast. Nagellijm en blaren pleisters moet iedereen gewoon in huis hebben, het is voor alles goed haha.:roflmao:

mamabri likes this.
  18. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik heb leensandalen van Tamaris om te testen en ze doen geen pijn :thumup::thumup::thumup:

19. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Heb ik ook ja, overweeg om er een extra pleister bij te plakken :D

20. Marchella

Marchella Niet meer actief

Share This Page