Ik heb ze al 1,5 jaar. Zou best kunnen dat ze niet meer in het assortiment zijn Ik vind alleen deze kleur in maat 6 https://www.amazon.com/Teva-Womens-Terra-Float-Livia-Sandal/dp/B015YC6PJI?th=1&psc=1 Donkerbruin en zwart zag ik nog wel bij webshops in Nederland. Net als de gekleurde versies.
Ik zie dat ze nog maat 10 hebben, is volgens mij 42.. maar heb nog nooit besteld via Amazon. Is dat betrouwbaar, ook met retour sturen?
Ik heb nog nooit problemen met Amazon gehad. Ik weet niet hoe het met retouren gaat. Ik vind Teva goed op maat vallen. Je kunt eerst een zelfde model in een andere kleur hier passen en dan bestellen als de maat klopt. Terra float livia zijn meer kleuren van die nog wel beschikbaar zijn hier.
Ik heb zojuist je tip toegepast en hoop dat het werkt want dan heb ik opeens een enorme hoeveelheid zomerschoenen klaar staan!
Ik ga met je mee hopen! Ik had 5 jaar geleden witte leren sandaaltjes gekocht, ik kon ze maar niet aandoen omdat ik telkens blaren kreeg. Ze hebben 3 zomers in de kast gelegen totdat ik mij bedacht dat ik er natuurlijk blaren pleisters tussen kon plakken. Nu zijn het mijn lievelings sandaaltjes haha.
Ja ik ook. Eerst helemaal uitmeten hoe ik het dan op maat moet knippen, dan krijg ik dat stomme plak stripje er niet af en na veel gevloek en getier loop ik heerlijk blaarloos op al mijn schoenen,sandalen,slippers en pumps.
Goede tip, moet ik ook maar eens uitproberen. Ik kan niet met blote voeten in dichte schoenen lopen en heb ook wel eens sandaaltjes gehad die aan mijn hakken irriteerden als ik er lang op liep. Dan plakte ik altijd maar een gewone pleister op mijn hak, maar dat is nou ook niet zo elegant. Maar blijft zo’n pleister dan wel goed zitten in de schoen of moet je er regelmatig een nieuwe in plakken?
Ik heb in die twee jaar tijd nooit 1 blarenpleister opnieuw hoeven inplakken. Ik heb zelfs sandaaltjes van een vriendin gekregen ( 5 jaar terug) waar zei al blarenpleisters had in geplakt. Die dingen laten dan niet meer los haha. Het is een heel stuk goedkoper, want nu hoef ik niet om de zoveel dagen nieuwe pleisters tussen mijn tenen en op mijn hak te plakken. Zelfs mijn man heeft blarenpleisters in zijn schoenen.
Heb je een nagelfeil? Misschien moet je de schoen wat stroever maken, Dat zou ik proberen tenminste haha. Of als je zeker weet dat de blarenpleister op de goede plek zit met nagellijm vast maken. Nagellijm is lijm voor alles. Ik heb daar hakken weer mee vast geplakt toen ik op kamers woonde, ik plak daar zelfs stenen beeldjes, die kapot vallen door de katten, weer mee vast. Nagellijm en blaren pleisters moet iedereen gewoon in huis hebben, het is voor alles goed haha.
View attachment 567767 View attachment 567768 Ik heb zojuist deze besteld van Tamaris. Worden morgenavond bezorgd.