Ik dacht ik open er ook 1 in dit kader... Ik heb brede voeten en ook nog steunzolen. Sneakers zou ik graag in de zomer dragen maar helaas krijg ik overal pijnlijke drukplekken van. Hebben jullie tips?
Ik heb brede, maar wel kleine voeten. Ik heb nu puma's in maat 38 (heb eigenlijk maat 37) en draag daar mijn steunzolen in en dat loopt perfect!
Dan misschien niet zo breed? Ik heb ook brede voeten, draag wel superstars, maar eigenlijk zijn ze te smal..
Zou kunnen. Ik heb vaak problemen met de juiste schoenen te vinden omdat mijn voeten aan de voorkant te breed zijn. En ook de adidas heb ik wel echt in moeten lopen. Maar misschien valt het idd wel mee. @ts geen idee of er steunzolen in kunnen. Misschien wel als je de originele zool eruit haalt, maar dat weet ik niet zeker.
Ook ik heb hele brede doorgezakte platvoeten ... ik draag mijn steunzolen in adidas superstars, Nike internationalist, kswiss en diverse sneakers van dkny tot tamaris. Ik heb zelfs Nike cortez classic, die vallen erg smal. Daar kan ik op lopen zonder steunzolen. Sorry sneaker verslaafd
Ik heb nu gympen van Björn borg en die zitten breder. Heb bijna overal last bij, maar dit zijn goede schoenen zonder problemen.
Ik denk dat het lastig is om een specifieke schoen of merk te noemen, aangezien je zelf toch moet passenpassen of hij fijn zit. Hier ook vrij brede voeten plus problemen met mijn voeten, dus ook altijd zoeken of iets niet te smal is. Als een schoen bij voorbaat al strak zit, dan neem ik hem niet. Maar ik heb bijvoorbeeld nike air jordans en die zitten niet strak, maar heb ik wel een beetje moeten inlopen. Daarna geen last meer van drukplekken/pijn. Succes!
Mijn sneakers zaten eind vorig jaar na een hoop ellende goed. Deze week weer van stal gehaald en nu weer flink blaren en drukplekken. Ik vrees dat ik er gewoon weer even doorheen moet met veel pleisters plakken
Zijn nike air echt vlak van binnen? En plat van binnen? Ik heb ook steunzolen, maar als een schoen niet echt plat is van binnen heb ik daar gelijk last van. Ik heb al zoveel schoenen geprobeerd. Alleen de medicus sneakers van van haren zitten redelijk goed. Maar die kun je na twee maanden weg gooien. Heb van allende drie paar dezelfde gekocht vorig jaar... Iemand nog tips voor laarzen? Ik zou wel weer een leuk en lekker zittend paar willen. Zonder hak.
Ik heb juist het tegenover gestelde, extreem smalle en platte doorgezakte voeten welke ook nog eens naar binnen knikken. Leest E, echt een ramp hoor. Schoenen kopen is een niet leuk. de wanhoop van elke verkoopster !! Veel dozen om mij heen en niets wat lekker zit, past en loopt. Daarnaast ook al jaren steunzooltjes. Ben al menig jaartje afgestapt van "mode" maar zit thans meer in de hoek als je er maar leuk op kan lopen en de steunzolen er netjes inpassen. Misschien moet je maar eens overleggen met je Podo of Orthopedisch-Instrumentenmaker welke schoenen een beetje passen bij je voeten en de geleverde steunzolen. Wat voor steunzolen je hebt aangemeten gekregen is ook wel een beetje doorslaggevend in de schoenkeuze. Los en uitneembaar voetbed is natuurlijk vanzelfsprekend, maar heb je dikke of dunne, lange/korte of die 3/4-tjes en ook wel het materiaal waar ze van gemaakt zijn.Gelukkig zijn wel steeds meer leuke schoenen "steunzoolproof" en ben je niet meer aangewezen op die ouderwetse "oma-schoenen". Wat voor steunzooltjes hebben jullie eigenlijk? Ik heb altijd die 3/4-tjes, welke lopen van hak tot onder de voorvoeten, via de Orthopedisch-Instrumentenmaker.
Nike heeft mannenmodellen die heel goed ook voor vrouwen kunnen! Heb zelf zo’n paar staan... ze vallen breder dan het damesmodel!
Inmiddels weet ik dat mijn extra brede ecco's eigenlijk heerlijk lopen maar dat het aan mijn sokken ligt. Met mijn wandelsokken die ik ook altijd in de winter draag lopen ze heerlijk. Ik ben ze daarmee dus weer aan het inlopen en hopelijk komt het dan goed. Ik heb hele steunzolen en best hoog want de boog moet worden opgevuld. Daarnaast een hoge wreef. Ik ben dus ook niet makkelijk met mijn voeten. En mijn zwangerschap nu helpt ook niet maar we komen er wel!
Naar een speciaalzaak gaan waar ze breedtematen verkopen! Ik heb breedtemaat K en daar hebben ze altijd wel het eea. Soms pas ik overigens wel in H, maar die moet ik dan echt heel erg inlopen. En Van Haren verkoopt het merk Medicus, zit soms ook wel eens wat tussen. Daar koop ik vaak schoenen ‘voor erbij’, omdat ze maar tot H gaan. Lees hier boven dat ze maar een paar maanden mee gaan...ik heb de mijne nu een jaar en ze zijn nog steeds draagbaar (en normaal slijt ik super snel schoenen!). En voor de prijs die ze daar kosten vind ik een half jaar ook best, bij bv. Wittepoel betaal ik het drie dubbele voor een paar schoenen.