Weet je wat zielig is?!

Discussie in 'De lounge' gestart door bagheera, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg!

Gister hadden we een borrel omdat we wilden vieren dat we eerder deze week getrouwd zijn en we geen feest hebben gegeven voor wat verdere familie.

Dus wij zitten buiten komt er een vrouw naar buiten die even van wal steekt! "leuk he trouwen! Nou zo leuk is dat niet hoor ja in het begin! Ik doe het nooooit meer! Na 16 jaar mee gekapt!" nou leuke opsteker en bedankt en weer verder zou je zeggen. Maar nee was nog niet klaar ze begon uit te vallen tegen mijn vriend:( "en wat denk jij wel niet? Dat meisje is veel te lief voor jou (wij kennen haar niet het schijnt dat ze 1 straat verder woont) jij denkt zeker dat je heel wat bent pikkie! Hoe oud ben je dan 15?"

Zag dat mijn vriend boos werd maar hij heeft zich gelukkig nog ingehouden met enkel de opmerking te plaatsen "ja dat jij een stuk ouder bent zien we allemaal..."

En daar komt ie! Zegt ze serieus "weet je wat pas zielig is? Trouwen omdat het MOET!!!"

In welke tijd leven we dat er nog van "moetjes" gesproken wordt:$ Wat een triest figuur.. Bizar dat mensen toevallig opvangen dat je getrouwd bent en vervolgens hun sores over hun ex bij vreemden spuien?

Wat ongepast! Weet niet wat ik met dit topic wil denk even mijn ongeloof uiten! Verder was het trouwens heel erg gezellig!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wow, dat is idd heel bizar :$

ben je toevallig moslima of hindoestaans? omdat ze zegt dat trouwen MOET. misschien denkt ze wel dat je uitgehuwelijkt bent ofzo omdat dat in die geloven nog wel voorkomt :$

wat een wazig triest figuur zeg.. had zeker te diep in het glaasje gekeken

nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk meid!

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Gefeliciteerd met je huwelijk! :) Wat raar dat iemand die je niet kent daar zo op reageert, is hun probleem hoor, niet het jouwe!
    Wel stoer, trouwen zonder feest, heb je nog ruzie gehad met ouders hierover? Ik ben op maandagochtend getrouwd en onze ouders waren not amused :)

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mensen kunnen gemeen zijn, toen ik ging trouwen zei een collega niet gefeliciteerd, maar zo nu eens kijken hoelang jij het gaat volhouden :s

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Nou ja zeg!, Een vreemde die bij jullie maar even komt vertellen dat het huwelijk waardeloos is enz? Kan me voorstellen dat je vol ongeloof zit om deze actie! Ik weet niet wat ik had gedaan in jouw plaats. Vreemde mensen heb je op deze wereld.
    Bizar hoor.

6. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Jeetje wat een raar wijf zeg!
    Waar bemoeit ze zich mee...zeker heel erg gefrustreerd!
    Niet veel van aantrekken, gelukkig weet je zelf wel beter ;)

7. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ben geen moslima, ik ben een hollandse roodharige meid haha.

Wij hebben met onze ouders een high tea gedaan na ons trouwen. Voor de wat verdere familie (ooms/tantes/neven en nichten waar we close mee zijn) hebben we de borrel gedaan om ons trouwen te vieren :)

Te diep in het glaasje gekeken of niet, ik zou het niet in mijn (dronken) hoofd halen om zulke opmerkingen te plaatsen?!

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Knap dat jullie je zo wisten in te houden, was ons echtniet gelukt.

9. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Dani dat is inderdaad erg onaardig!

Ja ze was heel provocerend maar we hebben niet echt gehapt, ze was er echt op uit om een reactie te krijgen. Had niet de behoefte om mijn gelijk te behalen vond het niet nodig. Daarbij zijn mensen soms onvoorspelbaar en met mijn dikke buik blijf ik daar liever bij vandaan...! De rest van de familie hield ook wijselijk hun mond en keek elkaar aan van wat is dit nou weer?!

10. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    :$

Ts: wat een maf mens zeg!:x

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Nou jazeg, echt belachlijk, knap dat je vriend nog rustig is gebleven...

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nou ja zeg, sommige mensen.......:x Gewoon het ene oor in, andere oor uit:D

13. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn vriend heeft zich inderdaad heel goed ingehouden! Gelukkig is het ook geen vechtersbaas en was de hele vertoning van die vrouw al zielig genoeg..!

Ik ben vaak de meest assertiefste maar nu ik zwanger ben denk ik 3 x na voor ik wat zeg in zn situatie je weet maar nooit waar toe een ander in staat is! Iemand zou maar uithalen naar je buik na een opmerking moet er niet aan denken.

Bedankt nog voor de felicitaties!

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Was dit een gast op je eigen feestje?:$

Trouwens nog gefeliciteerd! Wat LEUK dat je getrouwd bent!:D

15. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Als eerste nog gefeliciteerd.

Haha wat een grappige vrouw is dat. Uit welk jaar komt ze? Voor 1900 zeker. Haha, waar haalt ze het lef vandaan.

Goed dat jullie haar lekker hebben laten lullen. Geen tijd en energie in stoppen.

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou lekker kansloos.. Ik snap echt niet waar sommige mensen het lef vandaan halen om zulke dingen te zeggen!

Ik vind het erg knap dat jullie zo rustig konden blijven! Ik was denk ik helemaal uit m'n plaat gegaan..

In ieder geval gefeliciteerd met jullie huwelijk! :)

17. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik wil even het volgende duidelijk maken. Islam en uithuwelijken heeft niets met elkaar te maken. Het is echt ten strengste verboden. Het zijn helaas oude, kromme tradities uit een land zelf.... Die de grootste gedeelte gelukkig ook niet volgt en ronduit belachelijk vind. Ik vind het altyd zo jammer als het door elkaar gehaald wordt vandaar dat ik er even op in ging.

Ontopic... He bah! Had dat mens niets te doe ofzo. Een beetje inleven in het net getrouwde gelukkige koppel lijkt tegenwoordig ook teveel gevraagd.

18. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Zulke mensen zijn gewoon echt kansloos.......lekker laten kletsen, jullie weten wel beter!

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

19. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet meteen aan een dementerend vrouwke denken als ik dit lees.
    Zou zeggen; trek het je niet aan en geniet van jullie huwelijk

(zolang het duurt :D:D:D:D:D:D)= is echt als een grapje bedoeld he:D:D:D:D:D:D:D:D

20. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dementerend was ze geen zins ze was 36.. (want ze had 13 jaar meer ervaring in het leven en uitgaan, ze is zelfs naar guns n roses geweest toen mijn vriend nog uit een flesje dronk...eigen woorden natuurlijk )

Nee ze was geen gast haha kende haar niet maar nu dus wel ;) Hoorde van mijn oom die ook in de buurt woont dat ze altijd zo provocerend is en ze haar man heeft bedrogen met een schilder oid.

Nou ja naar eigen zeggen was ze erg gelukkig en niet wanhopig omdat ze een lat relatie heeft en ze vond dat ik ook een eigen huis moest kopen zodat ik hem lekker weg kon sturen. Iets met lusten en lasten pfft whhaha.

Deel Deze Pagina