Ik ben er achter gekomen dat ik het heel leuk vind om lekkere en mooie cocktails en mocktails te maken voor familie en vrienden! Nu ben ik op zoek naar een goede shaker(set). Heeft iemand tips? Ook andere tips qua producten / recepten zijn van harte welkom. Ik ben ook aan het experimenteren met leuke ijsblokjes. Heb al ronde ballen, grote vierkanten en kleine hexagons. Geeft je drankje echt wat extra’s.
Ik heb een cocktail set gekocht van Leopold vienna en werkt prima en is met veel spullen uit te breiden. Een echte aanrader kwa cocktail is een amaretto sour.. heerlijk! Kan hem elke dag wel drinken
Shakers niet zo in thuis, heb wel een set gehad maar ik haakte af na de mojito's, tequila sunrise en cuba libre. B52 lukte me ook nog wel, maar het maken is leuker dan t drinken wat mij betreft (bah bah bah). Als je een zomerse cocktail/mocktail party hebt: eetbare bloemen in je ijsblokjes voor de wow-factor. Als ze weer de horecava hebben moet je eens op t programma kijken, soms zitten daar ook workshops bij.