Welke speelgoedkassa vind jou peuter geweldig?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door samarinde01, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik ben normaal gesproken van eigen fantasie en creativiteit. Ikea sluit vaak bij mijn smaak aan, maar dat houten ikeakassa'tje vind ik zo saaaaai. En ik denk dat mijn zoon dat ook vind.

Wat is leuk? Hout mag en in combinatie met lampjes en geluidjes: nog beter! Waar moet ik zoeken en wat hebben jullie in huis?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier vinden ze nog steeds de ouderwetse fisher price geweldig. Met die rode, gele en oranje munten.

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier ook fan van de fisher price met de gele, rode en oranje muntjes.

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Supermarktkassa met producten | Intertoys

Deze! Hij piept als je knopjes indrukt en de microfoon doet het echt, de scanner piept ook als je 'scant'. Geen super stevig ding, maar wel leuk. De Fisher Price is hier juist geen succes.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Deze heeft zoontje ook en hij vindt 'm nog steeds leuk, vooral de scanner en microfoon: "kassa bij" hoor ik regelmatig :D

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Deze heeft ze bij oma en is echt een succes! Hier hebben we de fisher price en die doet aan stof happen...
    Met dat microfoontje is geweldig; roept ze opeens om; Ria, kassa 3. Ria, kassa 3. (Wist niet wat ik hoorde :))
    En dat piepje op de scanner en een lopende band is veel leuker/echter dan de FP.

7. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Hier ook de ouderwetse van Fisher Price met de 3 kleuren muntjes. Inmiddels zijn ze 4 en nog pakken ze hem regelmatig.
    Maar 1 tip: laat je zoontje zelf eens een kassa zien in de winkel of Ikea; soms vinden ze hetgeen jij verschrikkelijk vind juist wel leuk, of andersom. Ik ga regelmatig een rondje met mijn kinderen door de speelgoedwinkel om te kijken wat ze leuk vinden

8. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij hebben ook de fisher price kassa. Hij vindt het erg leuk om de muntjes er in te doen, en ze er uit te laten rollen over de glijbaan :D

Een scanner of microfoontje zou je hem niet blij mee maken. Juist met mechanische van op knoppen drukken, en dat dan de munten verdwijnen, heeft zijn aandacht. Het hangt dus echt van het interessegebied van je peuter af.

9. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    De houten kassa à van haba met pin en scanner is hier een groot succes.

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Deze heeft mijn dochter gekregen toen ze 3 was, erg leuk! Zoontje van 2 speelt er ook veel mee, die vindt het vooral leuk dat de knopjes piepen ;)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die is hier ook een succes.. De fisher price kassa een stuk minder..

Hoor je opeens:

Kassa 6 gaat open, kassa 6 gaat open, dit is een pinkassa""

En de boodschapjes moeten ook allemaal op de band.

12. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113

Welke geluidjes maakt deze kassa? Microfoon werkt begreep ik, maar wat doet ie nog meer?

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    De kassa met loopband enzo kreeg mijn dochter van sint toen ze 2,5 was. Ze is nu 4,5 en ze vindt hem nog steeds leuk.
    De fisher price kassa hebben We ook. Deze vindt mijn zoontje van 1,5 nu erg leuk maar dochter Is er op uitgekeken.
    Ik zou dus die met loopband etc doen, hebben ze lang plezier van!

14. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die lopende band werkt met een knopje eronder.
    De nummers kun je gebruiken als rekenmachine met het schermpje.
    Ding rechts is een scanner, als je op het knopje drukt hoor je een piepje en gaat er een rood lampje branden.
    Volgens mij ook een piep al je iets op de weegschaal zet (grijze vierkantje naast schermpje).
    En een mooie TING als je het laatje open doet.

Over een geluidje als je de pinpas erlangs haalt twijfel ik even.. Die gebruikte mijn zoontje niet, hij speelde liever met de muntjes..

15. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Dank je! Ik denk dat we wel een keuze gemaakt hebben!

16. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik zie er geen lopende band bij? Welke is dat dan?
    Edit: Ik zie het al!

Deel Deze Pagina