Hoi allemaal! even een korte samenvatting haha: - 9 jan gestopt met de pil - 12 jan mijn onttrekkingsbloeding gehad. - Voor de pil en tijdens de pil regelmatige cyclus! - Volgens mijn app berekeningen zou ik afgelopen zondag ( 25 jan) mijn ei sprong hebben. ( wat ik dus nooit zeker weet want weet nu niet hoe mijn cyclus is) - Verwacht 9 feb mijn NOD ( als mijn cyclus nog klopt) - Afgelopen zondag ( wat eigenlijk ook mijn ei dag zou zijn) had ik een klodder doorzichtig slijm waar je draadjes van kon trekken. - Sinds vandaag had ik krampen, het leken wel menstruatie krampen en om de minuut kreeg ik steken onder in mijn buik. Daarbij had ik weer slijm waar ik draadjes van kon trekken. Hieronder de foto's Deze foto is van afgelopen zondag 25-01, hier zou volgens de berekeningen mij ei zijn maar volgens de test niet. http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-PYUJQGPF.jpg Deze foto is van vandaag 27-01 http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-K7HHVJOF.jpg Ik heb niet tijdens mijn hele cyclus gemeten en de ovulatie testen gebruikt. ( wat ik vanaf de volgende ronde wel ga doen! temperatuur meten sowieso!) 21-01-: 35.2 c 22-01: 36c 23-01: 35,8c 24-01: 36,1 c 25-01"36,1 26-01:35,5c 27-01:35,2c Wie kan me helpen? wat vinden jullie hiervan? Ik zit nu op CD16
Oef lastig... Heb je de ovulatietesten op hetzelfde tijdstip gedaan? Ik zou zeggen dat je eisprong nog moet komen. Het bouwt bij mij op en na mijn eisprong bouwt het niet af, maar heb ik meteen weer lichte ovulatietesten. Ik zou zeggen dat je morgen of overmorgen een positieve OV test zou moeten hebben. Verschuif dan ook je NOD naar 2 weken vanaf je positieve OV. Dus niet 9-2 aanhouden, maar wss paar dagen later. Laat je het weten?
Ik denk dat je nu niet moet uitgaan van je oorspronkelijke cyclus. Je bent pas net gestopt met de pil. Je lichaam gaat het nu zelf regelen vanaf deze maand. Ik zou doortesten met de ovulatietesten en ik denk dat je over een paar dagen pas je ei kan vinden waarschijnlijk. Mijn cyclus na de pil was de eerste maanden na het stoppen behoorlijk anders (langer) dan na 4 maanden gestopt te zijn met de pil. Dat heft echt even geduurd.
Voor mijn gevoel heb je nu je eisprong. Zou de testjes even laten voor wat ze zijn, aar puur afgaan op dat slijm en de krampen en steken in de buik.
Bedankt voor jullie reacties! Heb er vandaag ook weer een gedaan( tja had er toch meteen 7 gehaald in z'n doos) Maar ik vind deze ovulatie test niet veel verschil hebben met die van gister. Zijn even licht vinden jullie ook niet? Deze is van vandaag http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8BTZ7KB6.jpg
Ik denk dat je ei nog moeten komen. Elke dag doortesten op het zelfde tijdstip.. Ik had geregeld mijn ei pas op dag 29. ( en dan had ik rustig eerst twee weken een licht streepje) In je templijstje zie ik ook nog geen eisprong
Je schrijft overigens dat je TIJDENS de pil ook een regelmatige cyclus had. Dat is niet meer dan logisch met de pil. Dat is altijd zo. Je kunt je natuurlijke cyclus absoluut niet vergelijken met de pil cyclus. Het is ook niet gezegd dat je natuurlijke cyclus na pilstop direct weer 28 dagen is. Die steken die je voelt in combinatie met het slijm duidt op groeiende follikels. Binnen nu en een paar dagen verwacht ik je eisprong. Maar dan moet je ovulatietest wel positief zijn. Ze zijn nu nog negatief namelijk. Beide streepjes moeten minstens even donker zijn. Succes met het klussen!
Nee dat klopt, maar daarom zet ik er ook tussen haakjes bij als het nog klopt haha. Ik hoop natuurlijk dat het weer regelmatig is, maar grote kans idd dat het wat langer duurt allemaal. Wat jij nu net zegt, kreeg ik ook te zien op google. Het is dan even afwachten hoe het loopt! Iedergeval bedankt voor jullie reacties.