Het leed dat testen heet!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Colinn, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lief dankjewel! Ik ga morgenochtend weer testen. Ben benieuwd of daar iets uit komt!

2. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    En heb je inmiddels alweer getest?

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ga ik zo doen. Ben echt net wakker. Vind t dood eng! :) Hou jullie op de hoogte!

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Spannend meis! Snap dat je het dood eng vind ;) succes, mijn duimen draaien hoor :D

5. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Spannend! Duim duim duim!

Ik heb net weer een kv test gedaan en positief. 4 verschillende testen (action, trekpleister, kruidvat en cb) 3 positief en 1 negatief. Om 10 uur gaat de kruidvat open, tot die tijd zit ik ook nog in spanning. Wil toch echt dat mooie woordje zwanger zien staan! 😊

6. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Spannend! wij wachten af

7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Nou na 5 minuten zag ik niks. Hartstikke wit. Nu na ongeveer 15 minuten lijk ik wel iets te zien maar weet t ook niet zeker. T is niet noemenswaardig. Dan zal t wel niet raak zijn deze keer. Balen!! :(

8. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Kun je een foto plaatsen?
    Je bent natuurlijk nog steeds vroeg met testen...

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja dat is waar. Had toch stiekem wat meer gehoopt dan dit! Stom eigenlijk... Na 2 jaar zou ik toch beter moeten weten maar toch steeds weer trap ik erin:)

Hopelijk is de kwaliteit wat goed van de foto!

10. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik twijfel echt of ik wat zie meis.
    Maar dat is mss omdat ik zo graag ja voor je wil zeggen ;)

Ben benieuwd wat andere meiden wel of niet zien...

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik twijfel zelf ook hoor. Dus gewoon eerlijk zijn hihi..

Ik wacht t maar af! Zit niks anders op ben ik bang!

12. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik zie niks, maar dat kan de kwaliteit van de foto zijn.
    Je zit natuurlijk pas op 10 dpo..
    Wie weet (als je zelf een licht streepje ziet) droogt hij nog wel wat donkerder op :)

Succes met wachten!

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik zie 'm helaas ook niet. Gelukkig ben je nog vroeg!

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Bedankt voor het kijken meiden! Ik wacht het af. Ik denk dat ik overmorgen nog eens ga testen. Donderdag is mn nod. Ik hou jullie op de hoogte!

15. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Ik zie eerlijk gezegd ook niks, maar hoop zo voor je dat die 2e streep er snel komt!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, CB geeft zwanger aan! Kan vanmiddag de utrogestan halen en direct starten. Morgen nog een telefonische belafspraak met m'n gyn. Vind het echt doodeng en durf eerlijk gezegd nog niet blij zijn! Weer die langdurende zenuwslopende wacht weken.. Vind dit stukje van zwanger zijn echt niet leuk.. Is dit raar?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      2
  16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd nee dat is zeker niet raar ik ben pas gaan genieten toen ik onze zoon voelde bewegen helaas voor mij was het genieten met 30 weken weer gedaan omdat ik bloedverlies kreeg. Ik duim voor een plakker

17. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Minniemo: gefeliciteerd!

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik zie helaas ook niks op de testen. Maar ik heb wel bijna hetzelfde verhaal als jij. Ook 4 miskramen maar telkens tussen de 7 en 9weken. 5de zwangerschap ben ik ook vroeg gaan testen en op 9dpo heel licht op de action test. 10dpo met Zwanger en kids en werd duidelijker, ik heb het zkh gebeld en hun hebben utro voorgeschreven, kon het dezelfde dag nog ophalen. En kijk mijn banner.. mooie dochter van 5 maand. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt en de utro jullie ook gaat helpen :D

Minniemo; Ik vond het ook dood eng en ben eigenlijk heel de zwangerschap onzeker geweest. Voordeel was wel dat ik heel veel echo's heb gekregen en telkens werd bevestigd dat het super goed ging. Achteraf spijt dat ik niet meer van de zwangerschap heb genoten.. mJaa dat is achteraf.

19. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

Helemaal niet raar hoor, gezien je eerdere ervaring.
    ik ben bang dat ik pas kan genieten als ik de 27 weken voorbij ben ( toen is mijn jongste geboren ).

20. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Bedankt allemaal! Het maakt me ook onzeker dat ik nog nauwelijks kwaaltjes heb..

Dayna wat fijn om jou positieve ervaring met utrogestan te lezen! Hoop het ook zo! Word morgen door m'n gyn gebeld en dan wordt ook de eerste echo geplant. Wanneer had jij je eerste echo? Liefst zou ik elke week wel een echo willen.. En heb je veel last gehad van de bijwerkingen?

Poppenkop, wat heftig zeg! Gaat alles goed met de kleine? Hebben ze een oorzaak van de vroeggeboorte gevonden? Zie dat je nu ook weer zwanger bent, gefeliciteerd!

Colinn, m'n duimen draaien! Wanneer ga je weer testen?

Deel Deze Pagina