Minniemo: Nee, ja was kotsmisselijk vanaf de 9weken pas echt overgeven tot de 20weken. Maar dat heeft niks met de utro te maken. Heb het maar tot en met de 12de week gebruikt. Mijn eerste echo was met 6,5 week dacht ik. en mocht dan elke week komen de eerste 12w, ook met de feestdagen.
Spannend zeg! Maar je bent al verder dan ik ben Heb nog geen goede positieve test haha. Iig gefeliciteerd! Ik zou je gyn morgen je onzekerheden vertellen. Ze snappen t vast wel! Ik denk dat ik morgen weer ga testen. Misschien wel morgenavond. Bij mn vorige zwangerschappen eigenlijk alleen maar 's avonds een goede test gehad. Wie weet brengt dat geluk!
Bij mij idd ook steeds tussen de 7 en de 9 weken. Fijn om zo'n positief verhaal te lezen! Hopelijk heb ik van de week een duidelijke positieve test in handen
Hoi dames Wat spannend allemaal Ik had even een vraagje Is er bij jullie iets uir de onderzoeken gekomen dat jullie utro krijgen? Ik had het aan m'n gyn voorgelegd maar hij geeft aan dat er met mij "niets aan de hand is" waar voor ik utro zou moeten krijgen? Krijgen jullie het "voor de zekerheid" of is er dus indd iets aangetoond?
Bij mij is er ook niks uit de onderzoeken gekomen. T is meer zoiets van we moeten alles geprobeerd hebben. Sommige vrouwen hebben er baat bij.
Bij ons is er ook niks uit de onderzoeken gekomen. Heb er zelf om gevraagd en hij vond het prima als het mij rust gaf. Hij vertelde er wel bij dat dit geen garantie is dat het de volgende keer goed zou gaan. Ik wil gewoon alles proberen. Bij mij is het een keer mis gegaan bij 6 weken en de andere keer met bijna 8 weken. Spannend, laat je het ons weer weten colinn?
Bij mij was ook alles 'goed'. Maar ik ken meer meiden bij wie het geholpen heeft. Dus zou het gewoon proberen. Het kan geen kwaad iig.
Goedemorgen meiden! Ik heb gister een flinke slijmprop verloren (nog nooit zo gehad) en sindsdien zere borsten en een leeg gevoel. Herkend iemand dit?
@sparky oh bedankt voor je bemoedigende woorden! Ik dacht al dat het t begin van het 'einde' was! Vanochtend getest. Deze foto is na precies 5 min gemaakt. Ik zie nog niet zoveel. Jullie wel? Heb de test meegenomen naar mn werk. Als ik nu heel stiekem in mn tas kijk lijk ik wel wat te zien. Ik zal er straks een foto van maken.
Oh ships... Zie dat mn foto er niet bij staat. T lukt me ff niet om deze te up loaden vanaf mn telefoon. Zal t straks nognaals proberen.
T lukt me maar niet om de foto te uploaden! Nu houd ik jullie allemaal zo in spanning en dan valt t straks tegen
Sjee lastig dit hoor! Nu de test is opgedroogd is t streepje wat duidelijker te zien. Heb er voor de zekerheid ff watwate r in gedaan. Kijken hoe die nu opdroogt. Lastig om op de foto te krijgen! En al helemaal om die foto hier te uploaden via mn telefoon! Ben zo benieuwd of jullie ook wat zien!! Ik blijf het proberen!!