Je moet "plaats reactie" klikken en dan iets naar beneden scrollen Bij "overige opties" kies je "beheer bijlagen". Daar kan je de foto toevoegen
Dit is na wat water. T streepje staat er nog steeds. Ik baal ervan dat de kwaliteit van de foto zo naar beneden gaat naar uploaden. Volgens mij zie je het amper terwijl ik in het echt niet eens hoef te turen!
Ik zie hem wel hoor op mijn telefoon! Heel licht, dat wel. Vooral op de laatste foto zie ik hem. Op mijn tablet zag ik niks, maar die heeft veel minder kwaliteit scherm.
Ik wou dat ik wat kon zien, maar zie niks! Duim nog steeds heel hard! Ik heb voor 6 febr mn eerste echo staan, hoop zo dat het nu een keer goed mag blijven gaan. Ben nog steeds erg omzeker, voel me rustig, maar geen symptomen en dat maakt me ook weer bang..
Poeh gelukkig. Ik was al bang dat ik een streep op mn netvlies had staan haha. Morgenochtend maar weer testen en kijken wat er dan uit komt. Spannend!
Toen ik thuis kwam ben ik gelijk weer gaan testen. Na veel water en bakken thee is dat niet slim natuurlijk. Ik zie namelijk nu helemaal geen 2e streep. Niks wat erop lijkt. Ik ga morgenochtend weer testen. Hou jullie op de hoogte! Fijne avond!
Ik zag op geen van de eerste testen een streepje. De laatste lijk ik wel vaag iets te zien, maar ik ben ook iemand die soms streepjes ziet die er niet zijn. Hopelijk zie ik het dit keer goed! Ik duim voor je!
Wacht eens even..... ik zie op de test die ik na m'n werk heb gedaan wel een vage 2e streep. Spannend! Wie weet houd ik het vol en test ik pas donderdag weer.
Sja kun je nagaan hoe ik me voel haha.. Maar nee lukt niet. Streep is vager dan die van vanochtend. Is niet te zien op de foto. Ik moet echt nog even geduld hebben.