Wat spannend! Ik keek op de pc maar zie daar de foto's vaak minder duidelijk dan op mijn mobiel. Dus mobiel erbij gepakt en op die laatste foto lijk ik wel een streepje te zien. Wel heel vaag maar dat kan de kwalitiet van de foto zijn natuurlijk. Ik las dat de kv testen tegenwoordig pas na 15 minuten een duidelijke streep aangeven, dat je na 5 minuten maar weinig ziet en het na 15 minuten wel duidelijker te zien is. Ik duim ontzettend voor je dat je morgen een mooie streepje hebt! (iets in mij denkt namelijk dat je niet kunt wachten tot donderdag...)
Graag gedaan ik ga lekker mn badje opzoeken en daarna mn bedje Ik kom morgen weer even gluren Slaap lekker voor straks!
Sjee wat lief dat je dan ook nog eens op je mobiel gaat kijken! Ik heb het ook vaker gelezen idd dat de KV testen tegenwoordig langer de tijd nodig hebben. Ik ga uiteraard morgenochtend weer testen hihi... Maar toch geloof ik t pas als ik een duidelijke streep na mn nod heb. Dus moet nog een paar dagen geduld hebben. Misschien speelt er zich nu wel iets af in mn lichaam maar dat gaat rond de nod nog zo vaak mis. En dat het mis gaat zou niet de eerste keer voor me zijn. Wel vaker voor nod getest en ook licht positief maar toch alsnog ongesteld geworden. En die sterretje heb ik niet eens meegerekend. Ik show mn test hier morgenochtend weer.
Heftig voor je Collinn, ik hoop voor je dat je het nooi meer mee hoeft te maken! Ik ga mijn bed opzoeken, morgen een drukke dag. Succes met testen morgen!
Direct toen ik wakker werd getest. Deze foto is na 5 minuten gemaakt. Niks te zien Als ik nu kijk lijk ik wel weer iets te zien maar niet op de foto te krijgen. Voel me wat down. Na mijn idee had er nu al wel wat te zien moeten zijn.
Wat jammer Had het zo gehoopt voor je. Ik zie ook geen streepje op je laatste foto, maar de foto is ook niet erg scherp.
Ik zie het idd dat de foto niet scherp is. T stomme is dat de foto op mn telefoon wel hartstikke scherp is. Als ik nu op de test kijk zie ik toch weer een vaag streepje. Maar goed wel pas na de officiële afleestijd. Bah wat is dit vervelend! Morgen is het 2 weken geleden dat ik mn positieve ovulatietest heb gehad.
De foto is idd niet scherp meis... In vergelijking met je test van gister kan t kloppen dat je nu nog weinig ziet of verschil ziet. Als t vandaag precies 2 weken geleden is dat je ovu test positief is geweest, zou je denken dat je ei toen 1 a 2 dgn later is gesprongen. Dan zou je nu volgens mij nog 2 dgn hebben... weet niet hoe lang je lf is?
Wat balen Collinn! Maar je zit nog voor NOD toch? Ik hoop voor je dat je alsnog een mooie test krijgt!
Dan kun je dus nóg minder ver zijn.. Je ei springt 1 of 2 dagen ná de positieve ovu. Dus in jouw geval had je op 8-1 je positieve ovu? Dat maakt ei op 9-1 of 10-1 en dat maakt NOD op 23-1 of 24-1. Je kúnt dus pas vandaag 11dpo zijn. Meid, je bent jezelf gék aan het maken door al veel te vroeg te gaan testen. Echt! Het kan nog prima. Nu je eenmaal begonnen bent met testen, snap ik dat je doorgaat. Maar geef de moed niet op! Morgenochtend nog een keertje en eventueel de dag daarna weer.
De lengte van een LF doet er niet zoveel toe qua innesteling van het embryo. Wel voor niet ongi worden, maar aangezien TS is gaan testen heeft ze dat toch niet afgewacht
T is morgen 2 weken geleden dat ik een positieve ovu test had. Dus dan is mn ei op vrijdag of zaterdag gesprongen. Ik heb dus idd nog een paar dagen. En zit nog voor mn nod. Moet ik nu niet al meer duidelijkheid zien op mn testen dan? Heb 2 foto's gemaakt van hoe het er nu uitziet. Hopelijk zijn de foto's goed zichtbaar!
Ik snap je reactie van vroeg testen. Ik ben ook vroeg met testen maar dat doe ik bewust zoals in mn allereerste bericht staat Dat ik mezelf gek maak ben ik met je eens haha. Lastig hoor!
Je bent, wat Hilly zegt nog vroeg. Er zijn vrouwen die pas op hun NOD of ver na hun NOD positief testen. Geef de hoop niet op maar snap dat je wil blijven testen. Bij mij was dat precies hetzelfde alleen wist ik totaal niet wanneer mn NOD was. Hoeveel utrogestan moet jij gaan gebruiken na een posieve test Colinn?