Het leed dat testen heet!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Colinn, Jan 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zie zo op me tablet niks, maar wacht t ff af nog deze week, misschien test je nu idd te vroeg... ik blijf duimen voor je ;)

2. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik wacht het even af!:)

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik snap het vroeg testen hoor. Echt. Maar daar hoort dan ook wel de realiteitszin bij dat je vervolgens niet al op (mogelijk) 11dpo constateert dat het einde oefening is ;):D
    Het was fijn geweest om al wat te zien, maar je bent nog zo vroeg dat realistisch gesproken de kans groter is dat je (nog) niks ziet, dan dat je wel wat ziet. En dus moet je echt nog niet bij de pakken neerzitten, maar gewoon morgen weer kijken. :)

edit: als het om utrogestan gaat, dan zou ik persoonlijk ervoor gaan pleiten bij je arts om te beginnen na je eisprong. Net zoals dat bij IVF etc gebruikelijk is.

4. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bedankt voor je lieve bericht! Ik ben weer terug op aarde! Na ruim 2 jaar word ik soms zo knorrig. Ken je dat? :(

Ik heb mn gyn gevraagd of ik niet alvast mag beginnen. Er is na onderzoeken niks gevonden dus het is een beetje alles proberen idee bij mij. Vandaar dat ze het pas voor wil schrijven bij een positieve test. Ik moet dan eerst bloed prikken en daarna krijg ik het.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik heb zelf 4 (v)mk's meegemaakt en ik ben 4jr bezig geweest, waarvan 3 in de MMM. Natuurlijk ken ik dat!!! Dat is onwijs logisch! En dat mag ook! Je mag balen, je mag boos zijn en knorrig en verdrietig en alles tegelijk. Kom dat maar lekker hier eruit gooien...

Ik snap niet waarom je er niet alvast mee zou mogen beginnen. Maar ik snap artsen wel vaker niet hoor :(:(

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Knuffel meissie :( Het kan nog..

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nog getest vandaag?

8. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ja :) Dit is 'm. Zit vandaag op CD25. Normaal word ik altijd ongestel op dag 25. Misschien net deze cyclus wat anders omdat ik op dag 11 een positieve ovulatietest had. Weet niet hoelang mn LF is. Als die netjes 14 dagen is zou ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden.

9. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Ik zie 'm helaas niet :( Zie je zelf wel iets?

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zie ook niks op deze foto. Misschien de test open maken als je zelf wel wat ziet. De schaduw maakt de foto moeilijker af te lezen.

11. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Balen meis :( ik zie ook niks.....

12. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik lijk wel iets heel vaags te zien. Maar pas ver na afleestijd dus beschouw 'm niet als positief eigenlijk.

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

14. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ja best wel!:( Had goede hoop deze cyclus. Ik ben straks op ziekenbezoek in het ziekenhuis. Ik ga dan ff langs de afdeling gynaecologie. Heb toch nog een paar vragen wat betreft dat utrogestan. Krijg veel vragen waarom ik dat niet vanaf de eisprong krijg dus ben benieuwd wat ze erop te zeggen hebben.

Hebben jullie nog tips of dingen waar ik naar kan vragen bij de gyn?

Snap dat dit allenaal1 erg depri klinkt. Maar heb de bekende hoofdpijn voor mn menstruatie en al wat roze verlies dus deze ronde wordt het m niet meer.

15. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Aangeven dat je t gevoel hebt dat t steeds rond de innesteling nis gaat en dat je dat wilt voorkomen door de utro te gaan gebruiken vanaf je eisprong en dat t immers bij ivf etc ook zo gedaan wordt.

16. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik wacht nog even met contact opnemen met mn gyn. Mn menstruatie is nog niet goed doorgezet. Daar wacht ik eerst even op :)

17. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    He wat rot allemaal. :( Knuffel en hopelijk krijg je meer duidelijkheid wat betreft je vragen.. :(

18. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Veel sterkte meis,hopelijk helpen ze je vlug in het ziekenhuis!

19. minniemo

minniemo Actief lid

Aug 28, 2014
    229
    8
    18
    Balen Colinn! Hopelijk zet het snel door!

20. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Hey lieve dames!

T is inmiddels doorgezet. Balen maar ben wel blij dat ik uit die onzekerheid ben! Ik neem ff een tijdje afstand van dit forum en laat wat betreft mn hele cyclus de natuur ff zn gang gaan. Besef me dat ik mezelf stapel gek aan t maken ben door constant alles in de gaten te houden. Mn hubby en ik gaan het weekend kijken voor een mooie vakantie in juni ergens ver weg. Na de vakantie kijken we verder wat betreft zwanger worden. T beheerst mn leven nu teveel en dat is niet de bedoeling!

Ik wens jullie allemaal al t geluk van de wereld en mooie zwangerschappen toe!

Lfs, Linn

Share This Page