@collinn Dat gevoel ken ik. Ik kan het ook moeilijk loslaten. Neem lekker de tijd voor jullie samen. Ik ben nu 1dag na NOD en nog geen ongi te bekennen. Wel nog steeds last van mn maag, maar dat zou ook een virus kunnen zijn volgens de huisarts. Gister en vandaag negatief getest. (Ik begin nu wel ongeduldig te worden, ik wil gewoon iets weten) Iemand ervaring met onzekerheid na NOD???
Ahh meis toch.... Heel veel sterkte,en vakantie is misschien een goed idee!! Hopelijk zien we je snel terug met een mooie test!
Wel knap dat je jezelf dit realiseert. Ik hoop dat jullie een geweldige vakantie samen hebben, je je gedachten lekker kunt verzetten en gauw een prachtige test hebt!!
Ik word heel verdrietig van je berichtje... Het is goed om het wat van je af proberen te zetten. Ik hoop dat je gyn je wat meer duidelijkheid kan geven en ik hoop ook dat je toch niet te lang wegblijft en ons verrast met die 2 strepen!
Wat een lieve reacties allemaal! We zijn inmiddels een paar dagen verder en we hebben een vakantie geboekt. We gaan in juni 2 weken heerlijk warm de zon opzoeken. Nu al zin in! Besloten deze cyclus geen ovulatietesten te gaan gebruiken maar het gewoon gezellig maken en zien wel wat ervan komt over 3 weken.