het leed dat verjaardag heet..*ff klagen*

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Zucht, nou houd ik al niet zo van verjaardagen...verplicht rechtop zitten in een kring en gezellig doen, vind ik t s avonds soms nog om doorheen te komen.
    Maar deze begint over een uur, dus opa's em oma's zitten er ook, kinderen....kortom niet t gezelschap waar ik van hou, komt bij dat t n vriend van manlief is, dus ik ken de rest nauwelijks....maar dan nu t ergste..
    Er komt ook een stel en die proberen al jaren middels ivf e.d zwanger te raken...natuurlijk hartstikke sneu....ik zit daar met een mega buik....
    Dat gaat toch een gevoel opwekken....

Zucht, zo geen zin

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vind t erg overdreven wat je neerzet...
    zal wel aan mij liggen
    ga dan niet!
    zeg dat je wil rusten blijf thuis verzin een smoes weet ik veel wat....

3. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    ik snap je punt ook niet helemaal, dan ga je toch niet?

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Tsja idd dan ga je toch niet mee;) Daarnaast ik zou er totaal geen moeite mee hebben om ergens anders te zijn waar iemand zwanger is hoor, wil toch niet zeggen als het bij een ander niet lukt jij je daar lullig over hoeft te voelen? Moet niet gekker worden:p

5. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, ja wel vervelend dat je er zo tegenop ziet, ik herken het helemaal niet eigenlijk. Ik vind verjaardagen (mits geen 3 in 1 weekend) hartstikke gezellig.

Over het kinderloze stel, ja heel rot, maar dat zullen ze jou toch niet kwalijk nemen. Ze zullen toch wel vaker zwangere vrouwen tegenkomen??

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ga niet gevoelens voor een ander invullen. Weet dat stel dat jij (hoogzwanger) ook komt? Ik zou in ieder geval niet te veel over je zwangerschap gaan klagen, kan me voorstellen dat dat vervelend is voor dat stel.

Spreek met je vriend een tijd af wanneer je weer naar huis gaat. Even je gezicht laten zien, gezellig doen, en dan weer lekker naar huis. En als je echt niet wil, dan zeg je toch dat je niet lekker bent en ga je niet.

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

pff wel een erg overdreven klaagzang niet? Ga dan gewoon niet zou ik zeggen!!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik denk niet dat ze deze reacties wilde horen...

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Soms wil iemand gewoon zijn hart luchten, ik vind dat dat af en toe ook moet kunnen.

10. tulip

tulip Niet meer actief

daarom heb ik ook heel fatsoenlijk gereageerd;)

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    een mega buik met 20 weken...?

12. Dana

Dana Niet meer actief

ja het bestaat natuurlijk maar ik vroeg me dat ook al af! ;)

kwestie van even doorbijten of afbellen ben ik bang. ik vind middagverjaardagen juist fijner omdat je dan lekker de avond nog hebt.

13. tulip

tulip Niet meer actief

dat kan hoor, bij mijn dochter vroeg iedereen rond de 20 weken, en hoelang moet je nog, bijna uitgerekend zeker???;)

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

snap het probleem niet zo. als je geen zin hebt ga je niet? rare opmerking trouwens van "niet mijn gezelschap"leuk als ze dat ook later over jouw kindje zeggen.

over dat stel? die zullen echt weleens vaker een zwangere zien en echt niet jou daarop aankijken hoor. en idd met 20 weken heb je toch nog geen supergrote buik lijkt me?

vindt het beetje overdreven allemaal

15. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Euhhh ... ik probeer ook al heel lang zwanger te worden, maar zou me echt niet geintimideerd voelen door een zwangere. Niet zo invullen voor anderen. Ze heeft geen besmettelijke ziekte hoor ...

Ik voel me altijd eerder gekwetst door mensen die me uit de weg gaan en er niet over durven praten met mij. Mensen die voor mij invullen dat ik er misschien wel niet tegen kan, jaloers ben, bla bla.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eens en zeker op zondag. vind verjaardagen altijd wel leuk hoor. lekker taart, bakkie thee en later ene lekker colatje met een hapje. je hoort nog es een nieuwtje of een leuk verhaal:)

17. tulip

tulip Niet meer actief

haha precies, zo ben ik dus ook lekker eten en op de hoogte blijven:D

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Krijg ineens heel veel zin in slagroomtaart...

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

;):D en in de zomer lekker buiten zitten en een barbeceutje aan:)

20. Dana

Dana Niet meer actief

jaaaah, gezellig!! :) en lekker :p

Deel Deze Pagina