hebben jullie een keukentje? zo ja welke? ik vind kikraft erg mooi maar ook vanb dijk toys ziet er leuk uit zoek wel iets stevigs... iemand nog suggesties graag van stevig hout
hier ook 1 van kidkraft een roze met hout. Echt een super gaaf keukentje en erg stevig. Mijn dochter sloppt bijna alles maar het keukentje staat nu ruim een jaar en is nog steeds helemaal heel en ze speelt er dagelijks mee.
hier ook een keukentje van kidkraft. Echt super stevig spul. Die van mij zijn ook flinke slopers, maar hij blijft heel!
welke van kidkrafte hebben jullie? in houten speelgoedwinkel zeiden ze dta de kwaliteit niet zo was... dus ik twijfel.. vond ze wel erg leuk.. vooral die retro versie
Wij hebben er ook een van Kidkraft (grote keuken in pastelkleuren). Echt superkwaliteit, dat merk je gelijk met het uitpakken..
hier de rode versie van de retro keuken van kidkraft. hij bevalt echt super!!! kan echt zeggen superkwaliteit, als ik zie hoe er mee gespeeld word en wat ik allemaal weg kan gooien aan ander speelgoed omdat het afgeleefd is dan blijft dit echt supermooi!
Wij hebben een hoek keukentje van kidkraft, de kwaliteit is echt helemaal geweldig(steviger kan niet), net als de details! We hebben hem ongeveer een jaar en er is helemaal niets kapot of zelfs maar beschadigd ook de verf blijft prachtig. (en dat zegt wat met mijn 2 dames die er regelmatig op klimmen en overheen lopen ) We hebben er ook een poppenhuis van, wij zijn fan
wat is de werkhoogte van kidkraft keukentje?\wie weet dat op sites staat steeds alleen de totale hoogte
Speelgoed - Keukentjes - Keukentjes heb deze besteld... rose kidkraft met losse koelkast erbij retro nu 110,00 mooi koopje d8 ik zo