Als je van bed afkomt? dat je gewoon niet meer sloom bent en weer helder kunt denken. heb er zelf wel 2 uren voor nodig en jullie?
Eigenlijk zodra ik opsta, tuurlijk zijn er wel eens dagen dat ik sloom ben maar vaak ben ik direct opgewekt en wakker.
Als ik lang genoeg heb geslapen ben ik meteen goed wakker. Als de kleine dame heeft liggen spoken dan duurt het wel een uurtje.
Vanmorgen half 7 wakker, kwart over 10 naar buiten gegaan voor een sigaretje en toen werd ik pas echt wakker bijna 4 uur dus
Ik ben wel meteen wakker, maar ik heb wel een onwijs ochtendhumeur. Het eerste uur kun je beter bij mij uit de buurt blijven...
Na een douche die ik gelijk neem na dat ik uit bed ben gekomen, dus minuutje of 10 later.. heeeeeeerlijk. Als ik meniet gedoucht heb gedoucht, omdat ik toch hele dag thuis ben, dna voel ik me loom en raar en spring ik toch nog onder de douche
Ik ben ook meteen wakker als de ogen open zijn, hier nooit ochtendhumeur, en ik ben altijd degene die opstaat voor dochtertje en manlief.. Als ik nu 1 uurtje slaap heb per nacht of 6 ik ben altijd meteen goed wakker.
Ligt eraan hoe laat ik uit bed kom, hoe lang het duurt voordat ik echt wakker ben.. Meestal ben ik rond half 10 en drie koppen koffie behoorlijk wakker.
als ik wakker wordt (rond 07.00/07.30) ben ik ook direct wakker. Dus hop mn bed uit en gaan met die banaan. Vriendlief heeft nog ff langer nodig.
Hier ook. Heb echt opstart tijd nodig en paar bakken koffie. Als ik geen koffie heb s'ochtends, ben ik ook echt niet te genieten.
Ligt eraan of ik thuis ben of moet werken. Als ik thuis ben, wordt ik meestal wakker van mijn dochtertje. Die neem ik dan nog even in bed, tv kijken. Dan kan ik langzaam wakker worden Als ik moet werken, zet ik de wekker om 6 uur, maar ga er pas om half 7 (met moeite) uit . Ik moet met de auto naar werk, radiootje aan. Op werk neem ik een bakkie koffie en daarna ben ik wel wakker! Kortom, het duurt wel ff voor ik wakker ben. En dan ben ik het liefst alleen