Hoi dames.. Wat ik nou weer mee maak. Afgelopen donderdag zou ik zes weken moeten zijn.. Cyclus is normaal 35 dagen maar deze keer door ovulatietesten ( dacht ik) 30 dagen.. Vanwege pijnklachten kwam ik bij de gyneacoloog terecht. Op de echo zag hij alleen maar een lege vruchtzak. Dus we we wisten niet of het nu wel of niet goed zat. Vanmorgen moest ik naar de verloskundige voor een inwendige echo en wederom zag ze alleen maar een vruchtzakje met niets erin. Ik moest meteen door naar het ziekenhuis om te kijken of ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou hebben... Eenmaal daar aangekomen.. Opnieuw een inwendige echo..al voorbereid op een aankomende miskraam ziet de gyneacoloog meteen een klein rondje... Ht dooierzakje met daar achter een inimini knipperend lichtje!!! Ik testte op 9 dpo al super licht maar positief en nu zou ik 5 dagen minder ver zijn.. Dat zou betekenen dat ik op 5 A 6 dagen na mijn eisprong al een mjni beetje hcg heb opgespoord... Nu maandag weer terug...
Dat is vreemd.. Maar als ik het goed begrijp ben je wel nog zwanger of kunnen ze dat niet met zekerheid zeggen? Sterkte!!
wat zenuwslopend!!!! en inderdaad vreemd.. dat wil zeggen dat je innesteling binnen die 5 dagen heeft plaatsgevonden.. dat KAN overigens wel, maar met korte LF.. komt niet super vaak voor.. aan de andere kant.. dat je zwangerschap goed gaat is nog een tikkie belangrijker dan de hele voortgang begrijpen.. wel even schrikken natuurlijk! knuf!
Kan het niet zijn dat het gewoon goed is? Ik had met 6,1 ook nog geen hart actie met inwendige echo en paar dagen later wel.. Ik duim voor je!
Misschien is het eitje vlak na je posi test al gesprongen en heel snel ingenesteld? Of je ei is eerder geweest en je ovutesten klopten niet? Of het kan een meet foutje zijn tijdens de echo? 1 milimeter kan al een paar dagen verschillen. Het is zo moeilijk te meten de eerste weken. Maar je hebt een knipperlichtje gezien dus het zal vast allemaal goed zijn Wie weet word je de volgende echo weer een paar dagen naar voren gezet. Lees ik regelmatig hier. Proficiat!