Pfff zat mee te lezen! Wat erg zeg! En aan je handtekening te zien heb je eral zo veel voor gedaan!! Ik sluit me compleet bij je aan! Het is zoooo vaak oneerlijk verdeeld in de wereld! En dat wekt idd frustraties op!! Heel erg vervelend meid. Heeeel veel sterkte gewenst! En hoop echt dat jullie wens op korte termijn in vervulling mag gaan! Dikke knuffel!
Ow meis... Wat erg voor je! Ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen.... Kop op lieverd, ook voor jou is er een wondertje weggelegd! Het moet goed komen!!
Flippo, Getverdemme!!! Wat ongelofelijk K. Wat is dit oneerlijk! Sterkte meid. Volgende ronde moet gewoon raak zijn.
Flippo, wil ook even reageren, want op den duur voelt het echt aan of je de enige bent die niet zwanger geraakt. Sommigen hebben ondertussen zelfs al twee kindjes terwijl ze gelijk met u begonnen zijn... Als het je een kleine troost kan bieden : je bent niet alleen... Zelf zijn we ook al meer dan drie jaar bezig. Ben gestopt met de pil in juni 2009. Mijn man en ik zijn al meer dan elf jaar samen en ik ben er al 32. Had het me ook allemaal anders voorgesteld. Ben een jaar geleden zwanger geraakt (natuurlijk, was net gestart met clomid en gingen aan onze eerste IUI beginnen maar ik bleek zwanger te zijn). Na een eerste trimester met veel complicaties en plat liggen (dan word je al zwanger en heb je ook nog eens problemen, héél eerlijk ) leek alles goed te gaan maar na 17 weken verloor ik vruchtwater en zo ook ons eerste zoontje... Drie maanden geleden wou ik starten met IUI (want we moesten het eerst weer een half jaar zo proberen). Maar in de eerste maand ging het nog niet want toen kreeg ik onderzoeken, in maand twee (juli) was gyn op vakantie en nu moeten mijn vier wijsheidstanden onder verdoving getrokken worden en moet ik weer een maand wachten. Pfff.... We mogen het nu wel zo proberen en ik neem ook clomid. Hopelijk is een zwangerschap ons snel gegund want ik weet hoe zwaar het is en hoe die gedachten alles voortdurend overheersen. Alle dagen ben je ermee bezig, het is mentaal echt niet gemakkelijk... Dikke knuffel!!!
Flippo wat een waarheid wat je schrijft. Ik had je op een ander lijntje al sterkte gewenst maar hierbij nogmaals. Ik weet precies hoe je , je voelt wij hebben er iets meer dan 6 jaar op moeten wachten. Ik duim heel hard dat je nu snel zwanger bent en je het verdriet en de onzekerheid achter je kan laten.