wat een gedoe zeg. echt balen. Je hebt er gelijk een klotegevoel door. Ik had dat met het bedrijf Kinderfun. Ik zou morgen idd maar Vodafone bellen en als ze niks voor je kunnen betekenen dan helaas maar je nummer blokkeren. Succes ermee!
Ik heb dus ook een mail naar Vodafone gestuurt. Daarin kreeg ik precies het zelfde antwoord als wat ik hier ook al gelezen had. STOP ALLE naar 6677. Maar heb dit dus al (met hoofdletters en kleine letters) gedaan. Kreeg hierop terug dat ze me niet begrepen en of ik STATUS terug wou sms'n naar dit zelfde nummer om de status van mijn lidmaatschap te bekijken. Dit deed ik vervolgens en kreeg terug dat ik helemaal niet lid ben. Toch sturen ze me smsjes met de nieuwste downloads? Ik begrijp er niets van!
nee dat bedoelde ik ook niet, maar bedoelde dat zij misschien de afmeld code wisten. Maar nu snap ik van Linda dat ze de belgische code heeft gesmst en geen reclame die (tussendoor) in beeld was geweest.
Dat is wel erg zeg, zo verdienen ze er wel geld mee, mensen expres laten smsen enzo.. ik doe daar nooit aan gelukkig...
je moet stop all smsen naar 3399 heb er net voor gebeld want ik kreeg smsjes terwijl ik helemaal niet gesmst had. of een mail sturen
wel lekker handig als de afmeld dienst op een ander nummer zit niemand kan zich dus afmelden nu bne ik wel weet ik hoeveel kwijt aan die klote smsjes plus 40 cent per minuut dat bellen naar bobmobile en daarbij nog de kosten van de telefoon en tig smssjes. Ga ook maar zo'n bedrijf beginnen.mensen oplichten mag blijkbaar:x
Jeetje meid, dit is echt niet leuk! Ik stuur zelf ook nooit smsjes naar zo'n progamma, denk niet dat zoiets echt nut heeft, en je weet nooit precies hoeveel het je gaat kosten. Maar goed, je hebt het naar een verkeerd nummer gestuurd en nu zit je aan een of ander domme smsdienst vast. Heb helaas geen tips voor je, maar ben wel benieuwd hoe dit afloopt...