Jaaaahhh!!! Bij mij ook!!! Op moederdag nog wel!!! Die kon niet meer stuk . Gisteren en vandaag overgens geen "last" gehad. Wat kun je met rare dingen blij zijn hè!! agnes
hier zo'n 10 weken geleden voor het eerst. alleen snachts en alleen rechts. ik zie dan in mn nachthemd kleine opgedroogd vocht-plekjes van een ronde halve centimeter. maar vannacht ineens een vlek van zo'n 5 centimeter! vind het wel leuk. wat die hormonen allemaal wel niet doen! maar het zegt idd niets over de bv. als je niet lekt tijdens de zwangerschap kan je gewoon goed bv geven en andersom is ook mogelijk.
pas bij 32weken lekken???? meid wat een geluk heb jij!!!! ik ben nu ook 32 weken en ik lek al vanaf week 16
zo dat was optijd zeg! Ik stond er helemaal niet bij stil zeg maar, dus dat het vlekje er opeens zat gister dacht ik dat ik gemorst had hahahh (met soep eten, had een gekleurd shirtje aan dus je zag geen kleur etc) Maar dat ik de boel eens goed bekeek zag ik waar het vandaan kwam Heb je er elke dag veel 'last' van?
zo dat was optijd zeg! Ik stond er helemaal niet bij stil zeg maar, dus dat het vlekje er opeens zat gister dacht ik dat ik gemorst had hahahh (met soep eten, had een gekleurd shirtje aan dus je zag geen kleur etc) Maar dat ik de boel eens goed bekeek zag ik waar het vandaan kwam Heb je er elke dag veel 'last' van?
ja elke dag hele dag door. vooral snachts want dan leun je beetje op je borsten zeg maar. ik moet ook elke dag van die koffiepads zoals iemand ze al noemde, dragen in mn bh. snachts slaap ik met een handdoek anders zit mn bed helemaal onder