Meiden even een vraagje. Ik heb dit gevoel vorige week ongeveer 4 keer gehad en ik dacht dat dat de baby was. Het voelt net alsof er diep in me buik iets beweegt. Omdat ik niet weet hoe het voelt, denk ik zelf wel dat dit de baby is. Nu heb ik al vanaf vanmorgen steeds een gevoel in me buik alsof er een luchtbel door me buik heen gaat. het lijkt een beetje op je darmen die te keer gaan. En net kreeg ik even een pijntje aan me linkerzijkant. Zou dit me babytje kunnen zijn? Ik ben morgen 18 weken zwanger. Dit is mijn 1e kindje. Hiervoor een Mk gehad met 6w5d.
Ik heb dit wel gehad in de weken voordat ik hem echt voelde (met 19 weken ofzo). Zo'n soort gevoel alsof iemand in dat vruchtwater zit te golven. Iets beweegt er. Later werd het duidelijker en nu word ik helemaal misselijk gestompt van binnen Lekker van genieten en het wordt vanzelf duidelijker!
dat zou idd kunnen iedere vrouw omschrijft het weer anders maar ik denk dat jij je beeb voelt, geniet ervan het word steeds duidelijker
ja het is echt een grappig gevoel. idd of er golven water in me buik zitten ofzo.. wel heel apart.. maar wel heel speciaal dat ik dit nu zo lang achter elkaar voel.. vorige week had ik het oook maar dan even en dan was het weer weg maar nu blijft het gevoel gewoon aanhouden. echt super leuk, ik heb zelf wel zo;n idee dat dit de baby is
Hai! Dit is ook mijn eerste kind, en ik voelde het ook al vroeg! Toch was het herkenbaar, twee jaar geleden was mijn kat zwanger.. en als je dan je handen op de buik van de kat legde voelde je al die poezenvoetjes! Daar lijkt het op! Volgens mij krijg ik een poesje ipv een mensje
Hahahhahaa die is echt grappig Nou als ik me handen op me buik doe voel ik juist niks.. alleen van binnen voel ik veel geborrel enz..wat voel jij nu dan?
Ik voel hard geschop.. en als ik naar mijn buik kijk zie ik het bij een harde schop soms trillen.. Maar mijn placenta ligt helemaal boven aan de achterkant en ik ben tamelijk dun. (Ik ben 2,5 kilo aangekomen en weeg nu 55,5 kilo) Dus het verschilt denk ik erg.. In het begin voelde ik ook alleen af en toe een plopje.. maar dat veranderde heel snel.
en wanneer voelde je het voor het eerst dan? want ik voel het sins vorige week.. maar toen had ik het soms. en vandaag al de hele dag. En ik ben van mezelf wel stevig, niet echt dik maar wel stevig gewoon, en ik ben morgen al 18 weken
Ik voelde het voor het eerst eind 15 weken.. begin 16 weken.. Ach, het is voor iedereen anders denk ik sommigen pas met 22 weken. Geniet ervan