Hallo dames, Misschien dat er hier iemand is met ervaring of met een idee. Ik wil graag met mijn zusje naar de negenmaandenbeurs in de RAI. We willen in de avond gaan en het liefst met de auto. Of de combi auto en Openbaar Vervoer. Omdat we nog s `avonds naar huis moeten na 22.00 uur en we in het oosten van het land wonen lijkt het ons het fijnste het grootste deel van het reizen per auto te doen. Aangezien het Parkeren bij de RAI voor ons niet echt een optie is gezien de druktes en file`s met dit soort evenementen, zijn wij aan het denken om de auto misschien bij de ArenA te zetten. En dan een parkeerdagkaart te nemen en misschien met trein/tram/metro de reis te vervolgen naar de RAI. Iemand hier ervaring mee? Of tips? Ik hoor ze graag!
Je kunt je auto gratis parkeren in de woonwijk bij metro station Van der Madenweg. En van hieruit de metro nemen.
Wij werden 2 jaar geleden naar de A arena gestuurd en daar van daan reden er speciale bussen naar de huishoudbeurs. Ik denk dat er misschien wel iets over op de site staat. Veel plezier in elk geval.
wij zijn vorig jaar geweest we hebben geparkeerd onder rai helemaal niet druk ofzo. ik had er niet aan moeten denken om met al mijn tassen (je hamster toch veel daar) in een bus ofzo te moeten.
Ik ben er ook geweest en lekker met de auto. Drukte viel mee, geen files gehad enzo en meer dan zat parkeerplekken bij de Rai in de parkeergarage.
Evt een optie... Parkeren bij Station Weesp (P&R) en dan de trein naar A'dam-Rai pakken. Kost je pp 5,60 uit mn hoofd voor een retourtje (had het toevallig vorige week opgezocht) maar vanaf A'dam-Rai is het nog een stukje lopen naar de Rai zelf.
De laatste keer dat wij zijn geweest hebben wij de auto in Bussum op het station geparkeerd. Was toen gratis (ik weet niet of dat altijd zo is, of dat op dat moment de automaten niet werkten). En toen voor een paar euro met de trein naar Amsterdam/ Rai. Geen files, alleen op de terugweg een redelijk volle trein.
Wij nemen mijn pa altijd mee voor de korting (zegt hij zelf )hij is invalide en zo kunnen we op een gehandicapte plaats parkeren en we hoeven maar 10 euro te betalen voor het parkeren. Ga samen met mijn pa,ma,zusje,schoonzusje en mijn tante (zusje van mijn ma) is altijd super gezellig. Wij gaan donderdag rond een uurtje of 13.00 tot een uurtje of 19.00
Ok meiden ebdabkt voor alle tips. Misschien dat ik het dan tch gewoon op parkeren bij de RAI ga wagen.
ik ben meerdere keren met de terin van uit drenthe gekomen als je gewoon zorgt dat je in de trein iets later aankomt dan 10 uur want al die vrouwen willen er voor 10 uur zijn en het is maar een klein stukje lopen van de trein station naar de rai en ga absuluut 1 uur eerder naar huis want anders word het persen