Tsjechische knoflooksoep is ook zalig. Aardappelsoep ook maar die maak ik tegenwoordig zelf en krijgt de voorkeur van man en dochter. Jongste niet, die zei vandaag: mama maakt de lekkerste tomatensoep 2 duimpjes omhoog maar haar aardappelsoep moet ik echt een dislike geven hoor hij kijkt te veel meisje djamila geloof ik
25% vleeskroketten van de hanos. Zaaalig. Andere kroketten vallen daarbij in het niets Mijn zelfgemaakte bami. Nasi met gebraden kip Spareribs van een poelier hier in de buurt.
Waar ik gelijk aan moet denken is waarschijnlijk niet eens echt het lekkerste maar is wel iets wat me altijd bijgebleven is. De zalm van de grill hier bij de chinees, als kind voor het eerst geprobeerd en nog steeds zou ik er alleen daarvoor naar toe gaan. Daar hebben ze zo'n lekker sausje bij! We hebben nog twee andere chinezen hier maar die hebben het lang niet zo lekker
Hahaha ik heb er 2 en die lopen nogal uiteen. 1 de sudderkip van m'n oma. ze maakt hem altijd op zo'n oud petroleum setje en dan is de kip zo zacht dat t bot er zo uit glijd. Maar de kip is dus niet flubberig gewoon heerlijk zacht. 2. Ooit eens met een vriendin bij een heeeeel duur restaurant gegeten via Groupon. Prachtig 5 gangen en daar heb ik voor het eerst coquilles gegeten en deze waren zo ontzettend hemels! En nooit maar dan nooit meer waren de coquilles zo goed