Hallo meiden, Ik ben op zoek naar 100% pure, ongeraffineerde shea butter. het liefst zo'n blok. Heeft iemand enig idee war je het kan kopen? Kom er niet uit. Zo niet, weet iemand dan misschien een afrikaanse tokoin de buurt van arnhem? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Liefs..
Bedankt voor de tips! ga gauw kijken! Shea butter is bijzonder goed voor huis en haar. Ik ga een een soort creme van maken, dat zowel voor de huid te gebruiken is, als voor het kroesachtige haar van m'n dochter. Het zit in veel bodylotions enzo.. maar ik het het echt puur.
Fleems, dat spreekt mij erg aan. Ik heb een zeer droge huid en gebruik graag producten met shea butter erin. Hoe maak jij het klaar? En bestel jij geraffineerde of ongeraffineerde butter?
Er is veel pure sheabutter op etsy.com. Handgemaakt in geklopte vorm, zodat je het gemakkelijk kan smeren, heb het ook vaak gekocht.
Ik gebruik het ook, in combinatie met african black soap. Heel raar, maar ik heb best veel last van kleine vlakke puistjes. Ik gebruikte altijd spul dat de huid eigenlijk uitdroogde, maar dan werd het juist erger. Maar ik gebruik dit nu, en het is echt stukken beter geworden. Dat zou je niet verwachten van zoiets vettigs En nog puur natuur ook! Ik neem het regelmatig mee uit Engeland van een markt, dus aan mij heb je niks.
ik zag toevallig vandaag net dit artikel over 100% natuurlijke shea butter van yves rocher Yves Rocher Shea Boter in de webshop van Yves Rocher kost een potje van 45ml 7,90, in de winkel betaal je 15 volgens het artikel
Misschien ook leuk om eens op de volgende site te kijken: Alles over zelf zeep maken Een deel van het forum is gewijd aan zelf cosmetica maken, en je kunt er vaak goede tips/recepten vinden.
Toko's genoeg in Arnhem. Er is een PAK. Er is een toko klein maar fijn. En er is een miranda's afro cosmetics. In de toko kun je ook van alles vinden.