sooo hee, gejankt, gebruld, super geschrokken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krokus, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Vanmiddag rond 12 uur belt mijn man me op mijn werk. normaal doet hij dat niet, dus neem op en luister. Hij zegt±

Helin (onze dochter van bijna 21 maanden) is gevallen op kdv. Ik zeg ow hoe weet jij dat? Hij: ze belden net, ze zijn naar de HA geweest. Ik: hoezo dat dan? Hij: Ze heeft twee hechtingen in haar wang. Ik::$:$:$
    WAAAATTTTTTTTT.

Schrik me wezenloos natuurlijk, begin acuut te janken en te trillen. Ik krijg niks meer mee van het gesprek, achteraf denk ik dat ik iets te heftig reageerde. Maar ik dacht alleen maar aan het verminkte gezicht van mijn dochter en het feit dat ik niet bij haar was toen ze zo veel pijn had en schrik.

Helin is dus gevallen op kdv en heeft een winkelhaak in haar gezichtje, tussen oog en oor in net onder jukbeen. pffff, wat een elllende zeg. Er zit een pleister op en die heb ik nog niet eraf gehaald, ben ook bang om te kijken. Ik ben inmiddels wel bijgekomen maar de schrik zat er goed in.

Moest dit even van me afschrijven, bedankt voor het lezen

groetjes,

krokus :(

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat je zegt, ik zou me ook een ongeluk geschrokken zijn.:$

Heel veel sterkte met je meisje en een dikke knuf voor jou.

Ik hoop dat het heel mooi mag helen en dat je er straks (bijna) niets meer van ziet.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He bah! Tuurlijk schrik je je helemaal wezenloos!!! Arme meisje...:( en arme moeder ;)

Hopelijk geneesd de wond mooi en zie je er straks niet veel meer van!

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Huisarts heeft expres omdat het een meisje is niet de wond geplakt maar gehecht, blijkbaar zou dat het mooiste zijn en zou het litteken veel minder erg zijn :(.
    De HA kent mij ook erg goed en had tegen de leidster gezegd dat hij blij was dat ik er niet bij was, ze hebben namelijk ook een verdovingsspuit in de wond moeten geven, als ik dat had gezien was ik gevloerd geweest.

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ahh wat sneu. Kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent.
    Wel fijn dat ze het gehecht hebben ipv gelijmd en dat het daardoor mooier geneest. Wel goed dat ze daar rekening mee hebben gehouden.

Sterkte met je meisje en ik hoop dat het goed en mooi geneest.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bah ik zou me ook dood schrikken!

Sterkte en vertroetel je meisje maar lekker!

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja ben ook wel blij dat ze daar rekening mee gehouden hebben. hoop echt dat het goed geneest. Heb ook echt een schuldgevoel, omdat ik aan het werk ben, zij naar kdv moet hierdoor heeft ze nu een litteken voor het leven. ik haal me nu alles in mijn hoofd.:(

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ach arm ding :(
    Hopelijk is ze het snel weer vergeten.
    Mama zal er waarschijnlijk langer problemen mee hebben ;)
    Maar ik ken t hoor. Mijn zoon kwam vorig jaar thuis met een winkelhaak tussen oog en neus. Kadootje van een 16 jarige griet hier in de buurt. Had hem met een kapotte paraplu geslagen...oh wacht...das alweer 2 jaar geleden want Wendy was er nog niet!
    Maar god wat schrok ik van zn koppie! (hij was toen 9 maar toch)
    Hopelijk gaat t mooi dicht en ze groeien nog zo veel. Dat kan goed (bijna) niet meer te zien zijn als ze groter is.

Hej en niet jezelf de schuld geven hoor!
    Ze zal nog meer vallen voor ze groot is. En soms gaat t wat meer mis als anders.
    Je kan ze echt niet 100% veilig houden!

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    het gaat wel heel goed met haar op zich, ze speelt en rent gewoon rond. Als je vraagt wat de dokter heeft gedaan dan gaat ze tegen je wang tikken en zegt ze: dokter pik pik pik gedaan.:(
    ze beseft het ook gewoon.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou me ook doodschrikken.
    gelukkig kent je huisarts je

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :$ das ook echt erg ja, ook al is hij 9 maakt niet uit hoor. Op iedere leeftijd doet het als ouder gewoon pijn. Liefst wil je je kindje zo puur behouden als toen ze geboren waren, maar dat lukt nooit natuurlijk. Ik vind het ook zo erg dat het in het gezicht is.

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :) ja gelukkig wel. Leidsters kennen mij ook goed, daarom hebben ze eerst mijn man gebeld. Normaal bellen ze ook voordat ze naar HA gaan, maar blijkbaar hebben ze nu gebeld nadat alles al gedaan was, dus gehecht en alles. Ze kennen ons erg goed. :)

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Tijdje terug kreeg ik zo'n zelfde telefoontje van m'n man. Alleen ben ik toen zelf met m'n dochter naar het zh geweest. Ik schrok me wild toen ik 't voor het eerst zag en heb er ook een tijdje last van gehad. Het begint nu mooi weg te vagen. Maar ze heeft het er nog steeds over hoor ondanks het zowat een half jaar geleden is. Gelukkig komt het wel goed en zijn ze nog jong. Heb zelf ook flink wat hechtingen gehad in m'n gezicht toen ik zelfs een stukje ouder was, en daar zie je nu helemaal niks meer van ja als je met een vergrootglas gaat zitten.

Sterkte meid, en huil het er maar lekker uit hoor.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja heb vandaag heel veel gehuild op het werk, kon er gewoon ook niet mee stoppen, gewoon het feit dat ik er niet was voor haar op dat moment.
    Ik hoop zo dat het mooi geneest, volgende week moeten de hechtingen eruit gehaald worden, ga dan ook gelijk smeren met vitamine e zalf. helpt schijnbaar tegen littekens

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
    Beterschap voor je meissie!

16. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pffff. Waardeloos dat zulke dingen gebeuren he...

Was ze op iets scherps gevallen ofzo, want een winkelhaak krijg je toch niet als je gewoon op de grond valt..?

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

ze was in een wipstoel geklommen en toen maakte ze een duikeling bovenop een kistje van hard plastic. Dat kistje lag ondersteboven op de grond en daar is ze dus keihard op gevallen op een punt. Punt is ook afgebroken, zo hard is het dus gegaan blijkbaar. Allebei de leidster die er waren zijn zussen van vrienden uit onze vriendengroep, zij vonden het zelf ook echt super erg.

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb de kist gezien, vandaar dat ik dit weet.

19. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Getsie zeg, klinkt niet best... :(

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Veel sterkte.