Maar de was ophangen is weer een andere klus dan de was zelf doen. Opvouwen is toch vaak ook pas ruim een dag erna, althans als je het ophangt dan. Het wassen zelf kost iemand die een wasmachine heeft helemaal geen tijd/werk. Ik 'pluk' trouwens alleen was uit de wasmand.
Helemaal niks!! Kan ook niet begrijpen dat sommige vrouwen het heerlijk vinden om te soppen in huis. Pffffffff is zo niet mijn hobby
Ik ga dan denk ik toch voor boodschappen doen. De was vind ik een crime, maar zet tegenwoordig de ipad aan met uitzending gemist dus dan gaat het wel.
Boodschappen doen en de was opvouwen. Het laatste doe ik altijd heerlijk voor de tv, lekker ontspannen en in ene is de was zomaar opgevouwen, althans zo voelt het.
Was opvouwen vind ik geen probleem. En koken vind ik meestal ook leuk, mits ik een beetje tijd heb en geen zeurende peuter aan mijn been . Woonkamer opruimen ook prima, doen we 2x per dag, wanneer dochter naar bed is/gaat, want er ontstaat altijd binnen luttele tijd een speelgoedexplosie. En in de lente en zomer bij niet-zwangerschap werk ik ook graag in de tuin! Even lekker buiten bezig zijn.
ik vind het stiekem heerlijk om de kleding van mn kleine meid te wassen, vouwen en op te ruimen dat kleine grut eigen was vind ik dan weer een belasting haha
Stofzuigen vind ik leuk om te doen. Vooral als ik alleen thuis ben met harde muziek op de achtergrond
Koken! Heerlijk in de keuken met radio 1 aan, echt een ontspannen momentje. Maar dat voelt niet.echt als.huishouden. Dus dan kies ik euh opruimen. Hou ervan als alles weer helemaal netjes en geordend is.
Ehmm bestaat niet voor mij maar als ik toch iets moet kiezen is het ons bed opmaken. Verschonen vind ik dan weer niks..