Mijn man is blij met zijn luxe witte chocolade letter en ik met mijn douche schuim van rituals. En hoewel mijn dochter nog niks snapt van sinterklaas heeft ze een hele leuke rammelaar van nijnje gekregen.
Onze zoon is het meest blij met zijn keukentje en zijn werkbank. En ik ben het meest blij met mijn kerst cadeau dat al ingepakt klaar ligt; een cowboysbag portomonee
mijn zoontje...absoluut de toet toet rijbaan met stoplicht. is ie heel de dag al mee bezig. van de meiden denk de kassa en de little ponys en playmobil
Mijn zoontje én ik zijn blij met de duplo die hij gekregen heeft Verder ben ik erg blij met mijn nieuwe tas en mijn zoontje met zijn winnie the pooh knuffel met geluid
John was blij met z'n tati auto's nou ja eigenlijk met alle auto's was hij blij en ik heb alleen een chocoletter gekregen en was er heel blij mee
onze dochter met haar k3 jurk . Die wil ze het liefst ook aan naar bed. En de stickers die ze heeft gekregen. Mijn man werd het meest blij van zijn chocoladeletter En ik van een plak bakkersmarsepein, jammie. We hebben elk een zakcentje gekregen van man zijn oma, dus dat is ook erg leuk natuurlijk! Heb me meteen 2 nieuwe bh's gekocht. Ik wilde het nuttig besteden. Van mijn man zijn geld gaan we volgende week in duitsland op de kerstmarkt lekker eten. Gaan we heen met het werk van man. Zin in! Wij zijn iig erg verwend en ook onze dochter. Heel leuk!
ik heb voor sinterklaas een nieuwe voedingsbh gekregen/ zelf uitgezocht..Heb een erg lastige maat en geen budget voor dus was erg blij! Zoonlief was superblij met zijn skylanders swap force (iedereen in de fam heeft bij gelegd.. ) en turtle rugzak en dochter helemaal blij met een grote kist met zelf samen gestelde knutselspullen.. kleine zoon was blij met zijn lamaze vlinder en bijtding voor op de kinderstoel.. of nouja hij heeft er de hele avond op gekauwd..
dochter is heel blij met haar pinypon winkelcentrum, vriend met zjin nieuwe ochtendjas. En ik vind de Furby van mijn dochter toch wel erg leuk