Ik had de kledingkast van de jongste uitgezocht en een grote tas nette kleding op de weggeefhoek gezet. De mevrouw die het op kwam halen vanavond vertelde dat ze er enorm blij mee was, want ze zat erg moeilijk momenteel. dus toen ze weg was, zei mijn 8 jarige dochter: fijn he mam? Dat ie mevrouw zo blij is met A zijn kleertjes? ik ben zo blij dat ie mevrouw zo blij is....
Mijn jongste ligt altijd al in bed als ik van de sportschool thuis kom. Gisteravond was ik weer geweest. Vanmorgen kom ik haar uit bed halen en zodra ze me hoorde zei ze, mama mis. Mijn schatje heeft me gemist ❤
Toen ik de jongste naar de psz bracht zagen we mn oudste in de hal. Jongste rende met big smile op de oudste af, heerlijk om te zien!
Mijn zoontje roept tegen iedereen dat ik een baby ( zijn zusje) in mn buik heb. ( dit roept hij al voor dat ik uberhaupt had getest. Als je dan vraagt hoe hij er bij komt zegt hij' Dat vind ik gewoon'. Officieel weet hij dus niets. Het leuke is dat hij het tegen opa, en oma heeft gezegd en hun praten gewoon mee. Ze moesten eens weten. Ook tegen de juffrouw vandaag. Juffrouw!!! mijn mama heeft mijn zusje in de buik leuk he! Jaa heel leuk K. en hoe heet jouw zusje? Sara! Maar nu moet ik even plassen.. Zegt de juffrouw tegen mij. Wat heerlijk hij heeft zoveel fantasie dat hij het zelf geloofd.
Ik was vandaag op school om te helpen met de Koningsspelen (groep 1) en had 5 kinderen in mijn groepje. Bij het fruit eten kreeg ik van elk kindje een stukje van hun fruit want 'ik had niets'. Zo schattig. Verder vond ik het heel mooi om hun trotse gezichtjes te zien wanneer ik zei dat ze het goed deden met de spelletjes.
Ik heb ook geholpen vandaag, superleuke ochtend gehad, vooral toen we met alle moeders vrolijk meededen met de Fitlala! *hopelijk geen beeldmateriaal van beschikbaar* Wel pittig om 4 van de 150 kinderen op het plein in de gaten te houden als ze allemaal in het oranje zijn! En op dit moment zit ik in mn hangmatstoel te kijken naar mn vriend en S die samen op het gras aan het zingen en dansen zijn *smelt*
Ja ook mijn leukste moment. Helpen met de koningsspelen van mijn dochter in groep 1. En ze was zo blij dat HAAR MAMA hielp. En stiekum bij de oudste gaan kijken die helemaal in haar element zat er niets doorhad.
Mijn zoon vandaag op gehaald van het KDV. Daar aangekomen staat hij samen met een ander jongetje te springen onder een waterstraal, helemaal vol met zand en kleddernat. Hij had zo'n ontzettende lol dat ik nog een halfuurtje ben blijven zitten ipv gelijk naar huis.
Vandaag heerlijk met zijn viertjes een heel eind gefietst en op een terras bij het pannenkoekenhuis geluncht. Echt zo genoten van zoiets simpels. (Voor iedereen vast doodnormaal, maar voor ons de eerste keer dat we dit als gezin doen. Heel dubbel dat het nooit kon toen onze oudste er was en nu ze er niet meer is dat we dit soort simpele dingen als (incompleet) gezin wel kunnen doen. Ik heb vandaag meer dan een paar traantjes weggepinkt, maar dubbel zo hard genoten )
Enorm sterk hoe je zowel je trots als je gemis beschrijft. Beetje kippenvel op deze warme dag. Knuffel!