Het moment dat die naar de opvang ging en dat papa zegt tegen hem. Geef mama maar een kusje. Hij komt dan snel naar je toegerend en geeft een dikke kus en een dikke knuffel. Heeeeerlijk!
O vandaag had ik 1 topmoment: mijn oudste die heel erg kampt met haar ADD en heeeel erg veel moeite op school heeft deed vandaag haar spreekbeurt. Ze heeft er weken op gezwoegd, is niet makkelijk voor haar om die concentratie op te brengen. Was gisteravond en vanochtend vreselijk zenuwachtig en komt uit school: ik heb een 9!!! Echt op dit moment kan ik nog weken teren. Voor een moment even alle zorgen verdwenen.
Het leukste van vandaag is dat mijn man een baan aanbod heeft gekregen na 3 jaar werkloos te zijn geweest voor een functie die hij héél graag wilde hebben.
ik had een heel leuk shirtje voor mijn dochter gekocht, ze werd er helemaal blij van, wat mij uiteraard ook blij maakte. Daarnaast had ze heel veel rekenhuiswerk wat eind deze week moet worden ingeleverd. Voor elke dag een beetje. Maar zij heeft het gisteren en vandaag achter elkaar doorgemaakt. Ze was zo blij dat ze het af had (het was ook wel echt heel veel: 10 A 4 tjes met sommen.)
Dat mijn zoon (4) na een hele dag school/BSO droog is geweest!(heel veel moeite met zindelijkheid) Ik vervolgens heel blij en trots begon te klappen waardoor hij schrikt (net wakker) en in z'n broek plast van de schrik
Met man en zoon naar de speeltuin en dan dat blije koppie van hem zien . Papa was vrij en bij alles wat hij deed riep hij ‘papaaa’ . Zo schattig om te zien/horen.
Met een vriendin en onze dochters winkelen. Mijn dochter (2) zegt tegen haar dochter (6 maanden): hai baby. Baby brabbelt wat onderstaanbaars terug. Dochter antwoord met een serieuze blik: oké
Het blije koppie van onze oudste dat zn klasgenootje aan de deur stond of ze buiten mochten spelen. Uiteraard klasgenootje zn zusje en onze jongste zoon ook mee. Ze hebben mooi gespeeld hier in de buurt.
Toen ik vanochtend de deur uit stapte en niet meteen verkleumde van de kou. Het was echt lekker weer vandaag!
Mijn jongste vertelde tijdens het ontbijt enthousiast over haar droom, dat die zo leuk was, want Ferdinand ging trouwen met een meisjes-stier en er waren kalfjes en weet ik het. Vervolgens vraagt ze aan grote zus wat zij gedroomd had, waarop die heel droog antwoord "oh gewoon, dat ik piemels ging afhakken en in de blender moest stoppen voor in de soep", en eet gewoon verder alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Je kon me opvegen!
Het onweer van vannacht , het raasde zowat om onze woning, echt genieten! En mijn nieuwe opvoedtechniek werkt, na slechts 2 dagen oefenen! Zoontje ging zonder drama mee naar huis. (Normaal moet ik hem van zijn speelgoed trekken op het KDV.) We kregen allebei complimentjes van de liefste juf! En tijdens het (handsfree bellen) met mijn zus de juffrouw, kreeg ik een zowaar weer een compliment over. (Kind blerde door de lijn).
Dat K. de hele dag droog is gebleven én voor het eerst helemaal zelf aan heeft gegeven dat ze moest plassen en het kon ophouden tot we thuis waren! (We zijn al enkele keren begonnen en weer gestopt met de zindelijkheidstraining) Er lijkt nu echt een knop om te zijn, en trots dat ze is! (Maar niet zo trots als ik )
De eerste zwemles van mn zoontje! Trotse mama! En over een kwartiertje... als mn hoofd mn kussen raakt
Dat mijn oudste zoon zijn broertje kusjes gaf en zei, wat ben je toch mooi en schattig. Smeltmomentje
Heerlijk nog even knuffelen met mijn zoontje voordat we moesten opstaan vanochtend En dat hij vlak nadat hij wakker was tegen me zei: we zijn gisteren naar het zwembad geweest en ik vond dat heeeeeeel leuk, mama
Bekijk bijlage 566561 Dit moment. Ik wilde een paar mooie foto’s maken van onze twee jongens maar de oudste wilde niet echt meewerken. Hij lag de hele tijd te klieren en gek te doen. Op het moment dat hij ook nog zijn gezicht ging bedekken zag je de jongste denken: “ik geef het op!”. Ik moest echt hardop lachen om die snoet. Het is eigenlijk de leukste foto geworden. Foto wordt dadelijk weer verwijderd.