Moest enorm grinniken toen ik mijn auto uitstapte om boodschappen te halen. Haren in een losse knot, rode lippenstift op en... Een hele broek vol modder eronder. Het plaatje klopte voor geen meter
Voor mijn vriend wat minder maar ik heb heel hard gelachen. Vannacht om 00:30 hoor ik ineens mijn vriend in de badkamer. Daarna hoorde ik em naar de wc gaan. Ik dacht nog dat die wakker geworden was en even een sigaretje ging roken en wat ging drinken.. dat doet ie wel vaker als die onrustig is bijv. Maar vanuit de wc hoorde ik em naar de keuken gaan.. nou die gaat wat drinken.. Toen ineens hoorde ik de klik van de dolce gusto. Ik denk wtf waarom gaat die koffie zetten? Dus ik me bed uit en naar de woonkamer. Ik loop het hoekje om als die me verschrikt en lijkbleek aankijkt. Ik zeg wat ben je aan het doen? Hij kijkt op de klok en zegt het is toch 04:30 ik moet zo gaan werken. Ik zeg nee schat het is 00:30! Terwijl ik al compleet in een deuk ligt van zijn verschrikte gezicht. Hij pleurde zijn koffie weg en snauwt.. zit me ***verdomme niet uit te lachen kreng, ik ga terug naar me nest.. Je kon me opvegen
Dat ik een vriendin blij heb gemaakt met eten. Ik had teveel gemaakt en ze was alleen thuis. Nu hoefde ze niet te koken voor haar zelf en ze vond het erg lekker en ze at niet alleen.
Ik lig naast de open deur te genieten van de frissen lucht. Het enige dat ik nu hoor is het slaapgeluid van mijn oudste, verder is het heerlijk stil. En ik ben trots op mijn vriend dat hij na een paar dagen stoppen met roken zover is gekomen dat hij minder last begint te krijgen van het ontwennen. Ik heb er deze keer alle vertrouwen in.
Toen ik gisteren na twee weken ziek zijn weer terug op mijn werk kwam en er een aantal cliënten (mensen met een handicap) waren die aangaven dat ze me zo ontzettend hadden gemist!
Oh en helemaal vergeten.. Daarnaast kregen we gisteren te horen dat we een ander huis toegewezen hebben gekregen. Volgende week de sleutel! Kinderen eindelijk een eigen slaapkamer en we hebben dan een grote tuin
Gisteravond met mijn dochter naar de musical Full Monty geweest. Het was lang geleden dat we zoveel hebbben gelachen!
Dat mijn dochter vanochtend buiten stond klaar om naar school te gaan, en toen ik zwaaide ze nog even terug gerend kwam om mij een dikke kus en knuffel te geven.
Toen vanochtend bij de kinderarts bleek dat de jongste 210 gram was aangekomen in 9 dagen tijd. Zo trots en blij! Ze zit eindelijk boven de 6 kilo
Ik kreeg vanochtend spontaan bezoek van een vriend die ik al bijna een half jaar niet gezien had. Zó fijn
De kinderen zitten samen in bad terwijl ik op bed lig te relaxen met zp en chocola. Zij hebben het naar hun zin, ik relax en de avondspits loopt vanavond een stuk rustiger zo. Win win win