Het leukste moment van je dag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Narcisje, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Mijn zoon fietste vandaag voor het eerst zonder zijwieltjes!!! Hij durfde het eindelijk aan! (Ongetwijfeld geholpen door de omkopingspraktijken van mijn vriend die hem een kado in het vooruitzicht had gesteld).
    Het was ook wel nodig - 7 jaar en groot voor zijn leeftijd op een 12'' fietsje met apen en bananen erop met zijwieltjes begint wel een beetje een spektakel te worden, maar nu kunnen we eindelijk op zoek naar een stoere fiets die bij zijn leeftijd past...

PBV, mamabri, Annabel274 en 13 anderen vinden dit leuk.
  2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik heb vandaag een superleuke cursusdag gehad. Een vrij stoffig onderwerp maar ik vind het fantastisch

3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Dat mijn zoontje van 1,5 jaar voor het eerst zelfstandig heel goed met een lepel zijn rijst maaltijd heeft gegeten. Super trots!:D

4. abdomen

abdomen Niet meer actief

In het pannenkoekenhuis vandaag. We hebben daar vandaag twee heel lieve en bijzondere mensen ontmoet. :)

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Onze zoon gaf mn man vanavond een smak kus toen die wegging, voor de eerste keer.

We smolten beide. Zo mooi!♡

Adje, Dufel en Hopsatee vinden dit leuk.
  6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn oudste zoontje gaf mij een enorme knuffel voor het slapen gaan, uit het niets. Dat is echt niet iets voor hem, geen knuffelkont.

De afgelopen week is hij zo ‘gegroeid’. Opeens heel zelfstandig en veel zelf willen doen. Had het er gisteren even moeilijk mee dat hij echt groot wordt. Dus dit was heel speciaal :D

Adje en Hopsatee vinden dit leuk.
  7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Mijn beoordeling op mijn werk! Ik scoorde een zeer goed met bijbehorende leuke salarisstap. Blij!

Bubblez, Sue87, Louise11110 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.049
    16.562
    113
    Ik weet niet of het onder leuk valt of "goed" maar mijn zoontje is 15 a 16 weken een huilbaby geweest en ik heb al die weken met hem op de arm gelopen getroost en een geborgen gevoel willen geven. Ook al zeiden veel mensen in mijn omgeving dat ik hem gewoon moest laten huilen.
    Ik was vandaag bij de huisarts met hem vanwege zijn eczeem en de huisarts vroeg of hij even uit de kinderwagen mocht om hem te zien. Ik liep er naartoe en opeens zegt de huisarts " jeetje, hij houd jou zo ontzettend goed in de gaten" Ik kreeg daardoor al een goed gevoel, afijn hij zat uiteindelijk bij mij op schoot en begon te huilen toen hij de huisarts tegenover zich zag. Hij is bijna 5 maanden en al super éénkennig richting mij. De huisarts en ik moesten erom lachen en ondertussen dacht ik " dat privilege verdien ik gewoon na 16 weken non stop troosten,tillen,wiegen en alle andere moeilijkheden die wij samen hebben moeten overwinnen." Of het leuk is dat hij éénkennig is weet ik niet, maar het voelt verdomd goed op dit moment. :roflmao::rolleyes:

Bubblez, Uuz, Adje en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Gek genoeg: vroeg wakker worden en dat mijn man en dochter nog slapen. Even alléén :oops:
    En het is gek omdat ik van uitslapen houd haha.

HooyoShimbir, Monique93, Rosy90 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Let op!! Poep verhaal:rolleyes:

Nou het einde van mn dag gister was super.

Zoontje heeft al weken "last" met poepen.
    Qua plassen is hij al bijna 6 maanden dag en nacht zindelijk maar poepen vind hij niks.

Denk dat hij de overgang van luier naar wc eng vind. En nu is ie dus al weken verstopt en doet poepen pijn.

Naja goed hele inleiding maar dit even ter info.

Gisteravond zat hij op de wc te plassen en ineens roept hij: ik heb ook gepoept!!
    Man vroeg komt er nog meer? En jawel er kwam meer (sorry voor de info haha)

Dus ik werd erbij geroepen om te kijken en werkelijk dat koppie van hem... Zo verschrikkelijk trots
    Ik zag hem gewoon groeien in zelfvertrouwen.

Hoe trots kan je zijn op poepen haha

Bubblez, toch3, helma85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.298
    25.761
    113
    Mijn zoon slaapt nu nog, dochters (vooral de jongste) hielden het een keer gezellig voor de verandering en ik heb zo in alle rust mijn kopje koffie kunnen drinken. Heerlijk! En het is nog vroeg, dus ik hoop op een mooie dag :D

Rosy90 en Blijdorp vinden dit leuk.
  12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oké mijn mooiste moment is al overtroffen :D Net lekker met mn dochtertje gedanst op The Shocking Miss Emerald.

Ysabella vindt dit leuk.
  13. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.973
    687
    113
    Vrouw
    even ter info: mijn zoontje is heel perfectionistisch en heeft altijd ideeën in zijn hoofd die hij eigenlijk nog niet kan uitvoeren waardoor hij een grote bal frustratie wordt.

Hij is, na tig keer alles uitgegumd te hebben en werkelijk waar een emmer met tranen te hebben gevuld, eindelijk tevreden met de door hem getekende.... SCHAPEN! :D De tekening hebben we samen opgehangen in de woonkamer en hij is helemaal blij. En ik ook! ;)

*edit* die bruine stukken zijn modder

Bijgevoegde bestanden:

HooyoShimbir, Dufel, NavyCrimson91 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ik denk het moment dat ik vanavond weer naar bed mag want ik ben strontsacherijnig :confused:

Blijdorp en Narcisje vinden dit leuk.
  15. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Toen mijn vierjarige, na enig gepeins, opmerkte: "Mam, waar heeft papa jou eigenlijk gevonden? Ik vind jou zooo leuk!"

Rannie, Tweedeopkomst, mamabri en 11 anderen vinden dit leuk.
  16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Het blije gezichtje van dl, toen ze voor het eerst bij een nieuw vriendinnetje durfte te spelen, een heel snackbakje leeg at en de ouderslaapkamer ging onderzoeken :oops:

17. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Gisteren was mijn moment toen een van mijn meest timide collega's ineens heel open een verhaal over zijn aanstaande verhuizing deed. Hij is ontzettend aardig, maar erg gesloten.
    Ik vond het fijn dat hij mij nu genoeg vertrouwd om zijn verhaal te willen doen.

Bubblez, Whysteria, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Gisteren met mijn dochter een uur lang in bad gezeten. Ze geniet daar zo van en ik dus ook ♡.

19. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Net heerlijk geknuffeld en wakker geworden met m'n meiden in bed! Geluksmomentje ❤

20. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Dat ik me na drie dagen buikgriep eindelijk weer wat beter voel.

Bubblez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina