De schaterlach van mijn zoontje, die eindelijk snapt hoe hij van rug naar buik kan draaien. Heerlijk!
Vanmiddag toen zoontje na 1,5 uur oefenen, 378 x omdonderen en driftbuien van ons beider kant, eindelijk begreep dat hij vaart moest maken alvorens ALLEBEI zijn voeten op de trappers van de fiets te kunnen zetten. Hij kan fietsen van vorig jaar Augustus maar dit stukje kreeg ik hem maar niet aan zijn verstand gepeutert
Lekker een mama zoon dag gehad. Veel in het zonnetje gefietst met van die lieve kinderknuffelarmen op mijn rug
Dat mn nieuwe liefde vanmorgen langs kwam en we twee uur op de bank hebben liggen praten en zoenen en knuffelen. Ben zo stapel verliefd
Aan de tuin begonnen...struiken weg gehaald en de bladeren opgeruimd. Zegt zoon na 3 bladeren opruimen; Poeh poeh nu heb ik hard gewerkt, Nu ben ik moe En vnvd onder t eten gaf ik hem een knipoog en hij duwde zijn oog dicht met zijn vinger...zo grappig. En dat ik mijn man aan het verleiden was, zo sensueel mogelijk natuurlijk whahah nottt...hij moet daar altijd zo om lachen dus ik weer daar van moet lachen (Lees; om het hoekje staan en met een behaard cellulitis been de hoek om piepen en zeggen...tadadadadada)
Dl, die slap van het lachen in de auto zat, om het nieuwe liedje van De jeugd van tegenwoordig. (Hopelijk leert ze de tekst niet al te snel uit haar hoofd, want dat gaat vrij genant worden)
de jongste in bed en de oudste net lekker gedoucht, nu samen op de bank chips en drinken en funniest home video kijken heerlijk
Mijn dochter had vandaag een turnwedstrijd. De regio kampioenschappen. Na de 3de onderdeel stond ze 19de maar deed haar balk oefening zo goed met super hoge punten dat ze van de 19de plek naar de 4de gestegen was en nu dus door mag naar de district kampioenschappen. Ze had 27 tegenstanders en de beste 14 gingen door. Dus dat was vandaag toch wel een geluksmomentje
Leukste moment van mijn dat was dat mijn nichtje vandaag voor het eerst een schaterlach heeft gehad en dat kwam door mij!
Nu samen met mijn dochter "Toppers gezocht" kijken. Lekker fout Oh en het geluid staat op standje knoerhard!
Even naar het tuincentrum met zn allen. Staat er ineens eens groot springkussen en het is helemaal leeg! Dus de kids hebben heerlijk gesprongen, manlief bleef erbij en ik even mooie plantjes voor in de tuin scoren
Onze dame van 5 heeft net 8 km heuvel op heuvel af gefietst. Allemaal nieuwe situaties, knap stukje stuur, trap, luister en kijk werk van haar. Heel erg trots
Mijn leukste moment was dat er vandaag om 17:00 6 uitgelaten jongens uit mijn dochter haar klas, op uit nodiging, voor de deur stonden voor een “clash royale avondje” (tot 19:00) inclusief friet en limonade. We hadden de kussens van de tuindet op de waskamer gelegd en daar de game kamer van gemaakt, volgens de kinderen “de mooiste game kamer ever!!!” Het was een explosie van lawaai twee uur lang. Maar.... Mijn dochter heeft genoten!! En de jongens ook! En ik geloof dat ik nu officieel een coole moeder ben omdat ik het bedacht heb.
Wat een heerlijk positief topic is dit Mijn momentje van de dag; De oudste die een half jaar lang elke keer keihard gedist werd op de 25 meter vlinderslag, nu eindelijk eens NIET gedist is. Keurige tijd neergezet en 2e plaats gehaald Samen met een medaille voor de estafette dus twee medailles mee naar huis genomen. Heb hem nog nooit zo blij gezien. Hij heeft al een mooi aantal medailles hangen op zijn kamer, maar deze moet helemaal bovenaan hangen
Vanmiddag ijsje gegeten en mijn dochter heerlijk zag genieten daarvan. En alle kusjes en knuffels die ik kreeg van haar vandaag.