Het leukste moment van je dag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Narcisje, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn leukste moment van de dag is dat onze pup van 12 weken weer ouderwets druk en irritant is haha
    Gisteravond bij de dierenarts gezeten omdat die mogelijk buiten iets verkeerds heeft gegeten, ik let er altijd zo op maar wschl toch iets gelikt of gegeten waar die heel ziek van is geworden :(
    Ben nu zo blij dat die weer lekker aanwezig is en zijn eetlust weer terug heeft en dat het ook binnen blijft.

2. leentje86

leentje86 Actief lid

24 jan 2011
    410
    649
    93
    vandaag eindelijk weer met onze camper weggeweest. de kinderen vragen er al weken om, altijd een feestje als het dan eindelijk zo ver is (foto is niet van vandaag ) IMG-20170528-WA0003.jpg

HvO, Louise11110, Rosy90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Twijfel of vanmorgen dat mijn zoontje van 1,5 maaaammmmaaaa riep vanuit zijn bed. Dat is al de beste manier om wakker te worden. Of dat ik naar een sample sale was en kleding stond te passen en alsnog complimenten kreeg terwijl ik nu toch wel dik ben.
    Hmm nee ik ga toch voor mijn zoontje nu in dit typ :)

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bij de boer op het terras een kop koffie en ijsjes met de kinderen.
    En samen met de middelste de gordijnen in zijn kamer opgehangen (tenminste ik heb de rails aan het plafond bevestigd en de gordijnen opgehangen en hij leverde commentaar). Was heel trots toen ik tijdens het eten in de achtertuin zijn gordijnen zag hangen.

Annabel274 en huggybird vinden dit leuk.
  5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Toen ik om 13:45 de poort uit liep van het werk:D

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Heerlijk met mijn man uit eten geweest en echt even quality time voor elkaar gehad!

Rosy90 en RoxannaG vinden dit leuk.
  7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Misschien trouwens nog beter, ik lag in bed nog wat te soezen. De middelste lag naast me YouTube te kijken op mijn telefoon, de oudste in zijn eigen bed wat te lezen. Toen de jongste begon te rommelen hoorde ik de oudste uit bed komen en naar haar kamer gaan. Hij haalde haar al kletsend uit bed en vroeg of hij haar moest voorlezen (is ze verzot op). En toen hoorde ik hem dus eerst Dribbels traktor, daarna Dribbel in het museum, daarna Waar is je autosleutel? en toen nog Waar is baby-tijger? voorlezen. Inclusief zinnetjes als, en wat zit daarachter, is dat Dribbel, nee hè! En, nog 1 verhaaltje en dan ga ik naar beneden, oké, dan deze ook nog, maar daarna is het klaar. Ik vond het zo mooi, dat zijn echt de rijkste momenten in mijn leven.

Rannie, Coortje88, Dufel en 13 anderen vinden dit leuk.
  8. Marchella

Marchella Niet meer actief

*Smelt*.

femkes vindt dit leuk.
  9. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Mijn dochter haar eerste ballet optreden vandaag

10. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik heb een heerlijk weekendje voor mezelf. Vanmiddag een leuke family meeting gehad en weer fijn met mijn nichtje geknuffeld.
    Vanavond trots op mezelf, want er lekker op uit geweest met leuke mensen, i.p.v. de makkelijkste weg kiezen en thuis blijven hangen.

RoxannaG vindt dit leuk.
  11. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Trots op onze kleine jongen die vandaag 1 jaar is geworden!

Rosy90, Beheer, Narcisje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat is echt rijkdom!!

femkes vindt dit leuk.
  13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.061
    2.403
    113
    Vrouw
    Mag het ook nacht zijn?
    Dat ons zoontje eindelijk na 3 weken huilen, krijsen en jammeren een nacht heeft doorgeslapen omdat eindelijk zijn tanden bovenin door zijn....
    Wat kan een mens zich uitgerust voelen met 7 uur slaap achter elkaar :cool:

Mop81 vindt dit leuk.
  14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

gefeliciteerd!

Pinkblossom vindt dit leuk.
  15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat ons dochtertje gisteren een fiets mocht uitkiezen en dat ze van alle roze fietsen met bloemen en mandjes en Elsa/Anna een jongensfiets heeft uitgekozen :roflmao: inclusief lelijke tribal stickers.
    We probeerden nog super enthousiast de Frozen fiets onder haar aandacht te brengen, maar ze moest en zou de jongensfiets... :D dus we hebben er maar een roze bel op laten zetten!

Rosy90, RoxannaG en Nataly1972 vinden dit leuk.
  16. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dat mijn oudste zoon gisteren 1ste is geworden bij de clubkampioenschappen van de gymnastiekvereniging. ‘S ochtends zat hij nog huilend op de bank omdat hij niet wilde en bang was om alles te vergeten. ‘S avonds in bed zei hij dat het de mooiste dag ooit was. :roflmao::)

17. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Haha hopelijk wil jullie zoontje later niet de frozen fiets, dan kun je deze in ieder geval nog een tijd langer gebruiken:D

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Haha ja dat is het voordeel. Verder is ie zwart.. dus kan ie mooi door naar ons zoontje.
    Die krijgt die Frozen fiets gewoon niet te zien.. :D

19. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Geweldig juist zo'n eigen smaak!
    Ik vind stoere meisjes ook veel leuker :D
    Fuck die roze bel, neem lekker een blauwe toeter ofzo :thumup:

Louise11110 en Sue87 vinden dit leuk.
  20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.884
    8.517
    113
    Vrouw
    Gisteren met mijn sportwedstrijd dikke plaatsingspunten gescoord voor het NK :D

Luuz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina