Mijn man maakte mij wakker want hij vond dat ik prima even mee kon helpen met onze zoon klaar maken voor school(hij is net 4) Waarop onze zoon zei. Nee papa! Mama moet voor mijn zusje zorgen dus ze mag lekker slapen. Geeft mij een kus en zegt lekker slapen hoor papa moet niet zo zeuren.
Dat we bij toeval qua weer de beste week hebben uitgezocht voor de vakantie, en ik nu in mijn korte broek naar dit uitzicht zit te kijken: Bekijk bijlage 567683
Zoontje van net 3 ging vanmorgen mee de oudste in de klas brengen. Vol trots liep hij naar de juf, deed zn rits een stukje open en zei; ‘nieuwe shirt! Nieuwe shirt!’ Hij ziet dat ongemerkt denk regelmatig andere kinderen doen en dacht waarschijnlijk; nu ben ik aan de beurt
Sjjjtttttt ik ben "al" 27.. die 30 maakt me stiekem aan het janken.. vreselijk Oh! En hartelijk gefeliciteerd!!
Vooral de rimpels die na je 30ste gaan komen en de grijze haren. Vrouw zijn is gewoon heel zwaar. Ja jij bent dan wel al echt heel oud hoor als je de 28 aan tikt. Gewoon blijven zeggen dat je 27 bent. De ontkenningsfase roept je.
Schoolvoetbal kijken en zien dat ze in 1 jaar weer erg gegroeid is. Dat ze zoveel plezier heeft gehad.
Dat we een speelafspraakje niet rond kregen (teveel gedoe), en we in het lokale plantsoen een hele leuke middag hadden, met nieuwe vriendjes, en ook nog een ijsje kregen.
De buurvrouw ging voor mij alvast de ramen lappen aan de galerijkant. Haar zoontje mocht de ramen nat maken met de supersoaker. Een lol dat hij had