oja, haha wasgoed... ben ik net klaar met de was.. let 5 tellen niet op, ligt al mijn was al weer door de kamer.. Of de kledingkast leeg halen.. Nieuw is hier ook de luiertas leeg halen en dan alles bij mij komen brengen terwijl hij aaa (alsjeblieft) zegt. Die van de pannen vind ik wel een leuk idee..
Mijn haar! Mijn neus! Mijn vingers! En sinds kort heeft hij ook zijn vingers ontdekt! Voetjes komen vast binnenkort aan de beurt.
Hier ook alles behalve z'n speelgoed: - tubes zalf - afstandsbediening - onderzetters van de glazen (zijn vooral leuk om mee op tafel te slaan, mag overigens niet) - tissues uit de tissuedoos trekken - z'n bordje/schaaltje en drinkbeker - reclamefolders en tijdschriften uit elkaar scheuren - kastjes/laatjes open en dicht doen
Voor dochterlief: Billendoekjesverpakking Reclamefolders/tijdschriften/papier (alles om op te eten en te scheuren) Al haar broer zn speelgoed en die speelt het liefst met haar speelgoed Lapjes/spuugdoekjes (gaat ze op sabbelen) Labeltjes Voor zoonlief Mama's schoonmaakspullen-> doekjes,dweil,bezem,stoffer en blik Mama's tuingereedschap (inclusief handschoenen) (zelfs zo erg dat hij gisteren zn opa dirigeerde zijn bezem te nemen en hij wel even oma's bezem ging gebruiken) Kookgerei om te koken Telefoon en i-pad Zus haar speelgoed
Schoenen zijn hier trouwens echt favoriet, die was ik nog vergeten. Wij zetten ze netjes aan de kant neer, en meneertje sleurt ze door de hele kamer heen...
Mijn dochter vind vooral mamma's handen, haar sieraden leuk. Bij mij neefje zag ik dat hij het kadopapier en de doos leuker vond als het kado zelf haha
1. Afstandsbediening 2. I-phone 3. Tablet 4. Mijn haar 5. De hond (maar die vindt van niet) 6. Koortjes aan bv vesten en veters
Haha leuk om te lezen dat veel hetzelfde doen. Hier is het vooral: Hele dag door eigenlijk vanalles verplaatsen Tissuedoos leegtrekken Billendoekjes leegtrekken Deuren dichtdoen als ik er nog sta bv koelkastdeur Bakjes en ijzeren schaaltjes uit de kast trekken en zo hard mogelijk lawaai mee maken ( heb 1 kast waar ze in mag en daar staan die schaaltjes ) Tube creme Dweilmop Schoenen aan en uit doen Tablet maar alleen om Bobo of Biba te kijken Poezen achterna rennen Opgevouwen was weer onvouwen haha Krantjes en tijdschriften bladeren en scheuren Met mijn sleutels proberen de laades en de kasten open te draaien Enzenz, bezigbijtje hebben we hier haha
De stofzuiger! Mijn zoontje lijkt er bijna verslaafd aan. Het allerleukste vindt hij het om op zijn buik voor de bank te gaan liggen en dan onder de bank te stofzuigen, zo grappig. En keer op keer huilen geblazen als ik besluit dat er echt geen stofje meer te vinden is en ik de stofzuiger weer uit zet!
Lege wc-en keukenrolletjes zijn hier toch wel favoriet! De perfecte verrekijker en luidspreker volgens m'n 3-jarige mannetje