Hoeveel loon per uur

Discussie in 'De lounge' gestart door mup, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hey,

Ik ben van plan om loonsverhoging te vragen binnenkort..Nu zou ik graag willen weten wat reeel is.
    Wat verdienen jullie per uur en hoe oud zijn jullie?

X

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    Ik denk dat we op zn minst de branche/functie moeten weten anders is het wel erg gokken denk ik.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik denk dat het wel verstandig is te kijken naar mensen die in dezelfde sector werken dan jij. Iedereen kan nu wel wat roepen, maar als ze in een andere sector werken hebben ze ook een andere cao. En daarmee dus een ander minimumloon.

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dat is op basis van wat jij nu zegt echt niet te bepalen.
    De branche, de functie, leeftijd, opleiding, werkervaring etc. zijn hiervoor echt bepalend. Hou er rekening mee dat dit misschien niet de beste periode is om een loonsverhoging te vragen.

Maar jij kunt beter inschatten dan ik hoe het bedrijf waar jij werkt ervoor staat.

5. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Ok snap ik, Ik werk momenteel als commercieel medewerkster binnendienst in de medische sector. En heb een MBO diploma.

Het gaat goed bij het bedrijf waar ik werk. Tuurlijk we merken dat het crisis is, maar we komen om in het werk. (gelukkig)

Oh en ik ben 31

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Je zou eens op loonwijzer.nl kunnen kijken voor een vergelijking.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    En het ligt er denk ik ook aan wat je nu verdient.
    Anders moet je neerzetten wat je idee is en dan kunnen wij misschien wel zeggen of dat reeel is of niet.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Inderdaad. ;)
    En naar opleiding, aantal jaar ervaring, verantwoordelijkheden, leidinggevende functie of niet, groot of klein bedijf, etc.

Die loonwijzer die genoemd is, is echt een goeie om mee te vergelijken. Volgens mij staan er op die site ook tips over loonsverhoging vragen

Deel Deze Pagina