er komt toch nog een deel het laatste stuk is toch 2 delig. mijn middelste is ook verslaafd maar heeft inmiddels ook vervangingen gevonden. twilight, new moon, spartacus, prison break.
Het tweede deel is in juni of juli uitgekomen. Dus t is echt op nu De onschuldige magier (karen miller) is erg leuk en van mijn moeder hoor ik veel leuks over terry goodkind. (is ook al eerder genoemd weet ff niet hoe het boek heet) Twilight vond ik ook leuk heb ze op mijn ereader staan. Verder vond ik bv gevangen van stephen king ook leuk. Nou ja succes en ik lees even mee, kan ook wel wat aanvulling gebruiken!
Voor mij bestaat er geen waardige opvolger.. Heb het meeste van wat er genoemd is geprobeerd maar zonder succes. Dus.... ben mijn boeken aan het stuk lezen nu. Keer op keer op keer op keer.. Het blijft het ultieme.
De serie van Eragon is super, deel 4 is net uit (moet nog komen in het NL's) Ik vond de boeken van Percy Jackson ook erg leuk, maar die zijn wel voor kinderen. Ik lees nu de serie over Kvothe van Patrick Rothfuss. Het begint met "Naam van de Wind" en deel twee is net een half jaar uit. Hij schrijft echt prachtig, maar doet er net zo lang over als J.K. Rowling :-D bol.com | De naam van de wind, Patrick Rothfuss | Nederlandse boeken bol.com | De angst van de wijze, Patrick Rothfuss | Nederlandse boeken#
Twilight is echt een aanraader. heb ze ookallemaaalglezen. deel 4 zelf vier keer gelezen. w8 nu op laaste delen van twilight flims. maar ja als die straks af gelopen zijn wat moeten we dan doen als twilight fan.huil.
Hier ook een potterfan, ik ga denk eens de twillight boeken kopen, lijkt me wel een aanrader als ik jullie mag geloven. Ik hoop idd dat J.K.R. nog een vervolg gaat schrijven, op wat voor manier dan ook. Ik zal hem missen maar om de zoveel jaar lees ik alle potter boeken achter elkaar om zo het gevoel weer eens te voelen. Het is wat als je van Potter houdt haha.
Deze series zijn leuk. Cate Tiernan heeft nog een leuke serie (Balefire) Ook leuk: De Fallen serie van Lauren Kate. En echt een geweldige serie is The Farseer trilogy van Robin Hobb (is wel wat zwaarder).
ja Fallen staat ook op m'n lijstje Zag de tip van Terry Pratchett de discworld (schijfwereldserie) die is ook echt briljant! Een van mijn favoriete schrijvers. Spel der tronen is ook super, maar de boeken kunnen best pittig zijn. Ben heel benieuwd naar de serie, moet hem nog downloaden.
Zie al dat er nog best wat alternatieven zijn na HP Dus ik kan hier mee aan de slag Er zitten nu al een paar bij die me erg intressant lijken, dus nu kijken waar ik de boeken en/of films kan krijgen Meiden echt een topper dat jullie meedenken!!!
Ik vond Eragon ook erg leuk. In ieder geval het eerste boek en film. Tweede heb ik geen ervaring mee, maar mijn vriend vond hem een beetje tegen vallen.