Ik durf niet naar de toilet Ben bang dat het een grote teleurstelling is Heb het gevoel dat ik ongi moet worden Ik dacht ook vanmiddag al heeeel licht rose te zien Maar misschien ook wel niet Help.... Voor degene die ook rond hun NOD zitten zullen dit ook wel hebben
Lieve Ooievaar... Ik kan me voorstellen dat je niet durft... Maar maak het niet moeilijker voor jezelf dan het al is... Kom op, ga naar de w.c.... Misschie is er niets aan de hand... Dikke knuf Tiggie.
Ik ken het gevoel maar al te goed... Zit ook rond deze periode nu... nu ja, heb een banner die ik voor mezelf bijhou en daarin staat nu dat ik 2 dagen over tijd ben. Toch elke keer spannend hoor als ik naar het toilet moet. Tot hiertoe nog niks, mja ik wacht nog wel even af. Ik duim alvast voor je meid
Ben toch maar gegaan net Maar ik verloor een heel klein bruin propje Nou dat zegt genoeg, want ik heb ook ongi krampen
nee, nee, nee, dat willen we niet Je had zo'n hoopvol FF kaartje. Dit mag niet gebeuren hoor. Nu is het jouw beurt. Maar dan wel om zwanger te zijn bedoel ik.
Ohnee meis, balen Maar ik heb nog al is gehoord dat zwangere vrouwen nog wat bloed verliezen rond hun normale NOD !! Dus blijf hopen !! *Knuffel*
Ja is waar. Ik heb altijd voordat ik ongi moet worden een paar dagen bruin bloed en zo ook deze ronde dus dacht dat het verkeken was deze maand, maar zie het resultaat!!!
Ooievaar. Ik loop de hele dag juist wel naar het toilet. Ergens durf ik het ook niet maar toch. Ik wil het gewoon weten. (maar een testje doen doe ik ook weer niet, dat heb ik mezelf afgeleerd) Kop op meid, nog ff en je weet waar je aan toe bent. Dikke knuffel
hihi ooievaar en lot... ik ben vandaag al zoooo vaak naar de wc geweest en niks... en met me vinger gevoeld hihi... maar ook nog geen spoor hahaha ik ben zo benieuwddddd
Net toch maar weer naar toilet geweest en nu was er niks meer te bekennen. Maar ik heb wel lichtjes ongi krampen die komen en gaan. Dus ik ben er bang van...
Dank je wel Nann!!! Miss Anita, ze zeggen hier altijd inderdaad zolang er niks te zien is dan is er nog hoop. Maar je kent het gevoel en ik weet dan gewoon al dat het over is
Ik zit in ong. dez. situatie maar het rare is dat ik totaaaaaaaaal niet nerveus ben, wel benieuwd, maar niet zó benieud dat ik echt wil testen Is dit raar?? Ik voel me vrij gewoontjes
Tacha misschien komt het omdat het pas je eerste ronde is Ik zit al in ronde 10 en dat wordt het echt een ander verhaal kan ik je wel zeggen
Ja Ooievaar ik begrijp het! Pff 10e ronde al.. Moet niet leuk zijn Maar ik duim heel hard voor je hoor! Wat denk je zelf, eerlijk? Heb je 't gevoel dat het raak is of niet?
Meiden, Ik had ook de gewoonlijke zelfde krampen en steken hoor!! Precies rond de dagen dat ik ongi had moeten worden!! Tja, hoort er gewoon bij! Maar wel zwanger hoor! liefs en sterkte Setje