Bloeding door HSG of eerste menstruatie?

Discussion in 'Na de bevalling' started by madelein, Jan 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

Na de vroeggeboorte van onze Sam❤ ( nu ruim 5 wk geleden) bleef ik vloeien en weeen houden. Er bleek een stukje placenta achtergebleven te zijn.
    2 dagen geleden hebben dit door middel van een HSG geprobeerd te verwijderen. Dit is helaas niet gelukt dus moet over 2 weken weer terug.
    De dag voor de HSG dacht ik dat mijn menstruatie begon, maar heel duidelijk is dat niet doordat ik af en aan vloei sinds de bevalling.

Nu verlies ik sinds die HSG veel bloed. Ziet er niet uit als menstruatie bloed. Is dun, helderrood, en stroomt eruit. Geen slijm of stolsels ( af en toe een heel klein stolseltje). Ik herken dit soort verlies niet van mijn eerdere menstruaties ( ook niet na mijn curettage vorig jaar).
    Ik weet ook niet goed of het nou een menstruatie is of door de HSG komt. Denk wel ruim 2 weken geleden m'n eisprong gevoeld te hebben, maar de arts zei van de week dat ik vloeide door de placenta rest.

Is er iemand die dit herkent?

2. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Bloeden is nu weer zo goed als gestopt. Zal toch door de hsg gekomen zijn dan denk ik!

Share This Page